Børnepenge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

725 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Cris

Hej!

Har I styr på jeres børnepenge? Nu kan jeg ikke længere huske, hvornår vi fik pengene sidst. Jeg kikker på netbanken, men datoen passer ikke, for dengang var vi ikke i DK... hmmm... Jeg er lidt forvirret. Jeg var i gang med at lave en budget til nogle hvidevarer, vi har brug for og jeg skulle vide, hvornår pengene skulle komme. Har I styr på det? Kan I huske? Tak!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Anita80

20. januar, 20. april, 20. juli og 20. oktober...

Anita

Anmeld

18. januar 2010

Cris

What!

Så har vi ikke fået den sidste gang! For jeg kunne se noget fra Juli, men slet ikke noget i Okt.!!!

Hvad skal jeg lave? Skal jeg klage i kommunen? Hmmmm

Ups! Og tak for hjælpen Anita

Anmeld

18. januar 2010

Ox.

Cris skriver:

What!

Så har vi ikke fået den sidste gang! For jeg kunne se noget fra Juli, men slet ikke noget i Okt.!!!

Hvad skal jeg lave? Skal jeg klage i kommunen? Hmmmm

Ups! Og tak for hjælpen Anita

Det ville jeg ihvertfald gøre, i har jo netbank og jeres bank som bevis, og det er dem der har lavet fejlen

Anmeld

18. januar 2010

Anita80

Det er noget med at de skal have registreret en "nem konto" inde ved Skat for at kunne udbetale til jer... så Ja.. tag fat i dem... det må være en fejl...

Anita

Anmeld

18. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Kommer børnepengene ikke hver tredje mdr. Efter hvornår barnet er født ? Altså hvis barnet er født i januar, så kommer første gang d. 20 februar og næste gang d. 20 maj?? Eller er det mig der har misforstået?

Anmeld

18. januar 2010

Christinahr

Jeps, du har misforstået. Altid jan, apr, juli og sep

Anmeld

18. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Nå for Søren der kan man bare se ! Tak for svaret, så er det også på plads knus

Anmeld

18. januar 2010

Cris

Mit barn er 2 år og jeg fik pengene før uden problem. Så var vi ude at rejse og vi fik ikke noget. Og vi kom tilbage i sommers og i Juli har vi fået pengene igen, men ikke mere. Jeg faktisk begyndt at tænke, hvornår den skulle komme, men indtil nu at jeg sad og regnede lidt frem og tilbage kunne jeg se, at det var længe siden vi havde fået den. I okt fik jeg barn nr2 og jeg ved ikke, om man få noget ekstra per barn, men for vores 1. barn skulle vi få. Så må jeg tage mig sammen og tage en tur til kommunen... øv...

Anmeld

18. januar 2010

louise8723

Cris skriver:

Mit barn er 2 år og jeg fik pengene før uden problem. Så var vi ude at rejse og vi fik ikke noget. Og vi kom tilbage i sommers og i Juli har vi fået pengene igen, men ikke mere. Jeg faktisk begyndt at tænke, hvornår den skulle komme, men indtil nu at jeg sad og regnede lidt frem og tilbage kunne jeg se, at det var længe siden vi havde fået den. I okt fik jeg barn nr2 og jeg ved ikke, om man få noget ekstra per barn, men for vores 1. barn skulle vi få. Så må jeg tage mig sammen og tage en tur til kommunen... øv...

Du får for alle børn raten falder bare jo ældre de blir.

Nuværende takster:

• 0-2-årige: 4.247 kr. per kvartal (2010)
  • 3-6-årige: 3.362 kr. per kvartal (2010)
  • 7-17-årige: 2.645 kr. per kvartal (2010)
  • Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.