Søvnproblem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

540 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Nybagt mor

Ja vores 2,5 mdr gamle søn vil bare ikke sove om dagen. Det bliver til max 2 x 20 min - hvis vi er heldige!!

Synes jeg har prøvet alt, for han virker træt - til trods for at han ikke pylrer - er mere overgearet.

Om natten sover han hos os i sengen, og bliver puttet samtidigt med min mand, som går i seng ved en 21.30 tiden (møder meget tidligt)

Han vil dog ikke sove medmindre jeg ligger ved siden af ham til han er faldet i søvn!

Han sover så ved en 22 tiden. Vågner igen når min mand står op kl 04 og får lidt bryst, for så at sove til kl 07.

Er det helt normalt for en 2,5 mdr gammel lille dreng?

Aner ikke mine levende råd snart, for synes virkelig jeg har prøvet alt, men han er til tider nærmest "overspedet" - dog som sagt på den "glade måde"

Gde råd søges til hvad man i alverden gør, når han er så lille - det holder jo ikke i længden hvis jeg fortsat skal ind og ligge ved siden af ham for at få ham til at sove.

Derudover vil jeg jo for vores begges skyld rigtig gerne have indført en middagslur

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Honningblomst

Nybagt mor skriver:

Ja vores 2,5 mdr gamle søn vil bare ikke sove om dagen. Det bliver til max 2 x 20 min - hvis vi er heldige!!

Synes jeg har prøvet alt, for han virker træt - til trods for at han ikke pylrer - er mere overgearet.

Om natten sover han hos os i sengen, og bliver puttet samtidigt med min mand, som går i seng ved en 21.30 tiden (møder meget tidligt)

Han vil dog ikke sove medmindre jeg ligger ved siden af ham til han er faldet i søvn!

Han sover så ved en 22 tiden. Vågner igen når min mand står op kl 04 og får lidt bryst, for så at sove til kl 07.

Er det helt normalt for en 2,5 mdr gammel lille dreng?

Aner ikke mine levende råd snart, for synes virkelig jeg har prøvet alt, men han er til tider nærmest "overspedet" - dog som sagt på den "glade måde"

Gde råd søges til hvad man i alverden gør, når han er så lille - det holder jo ikke i længden hvis jeg fortsat skal ind og ligge ved siden af ham for at få ham til at sove.

Prøv at læs om high need børn...sådan en havde vi og det var samme mønster som Jeres lille trold.. køb en slynge og lad ham være tæt på alt han vil, så sover han sikkert også lidt og accepter han er sådan så slapper man mere af end det at prøve at ændre det hele tiden..det var i hvert fald sådan her...

Knus Eva

Anmeld

18. januar 2010

Nybagt mor

18. januar 2010

Nybagt mor

Vil jeg lige prøve at læse - for selv om han er glad og fro og super nem, så er det altså på betingelse af at han er super tæt på enten min mand eller (allerhelst) mig hele tiden.

Om dagen hænger han nærmest på min arm eller i bæreselen konstant

Hvordan og hvorlænge stod jeres på?

Knus Christine

Anmeld

18. januar 2010

Nybagt mor

Har været inde og læse lidt om emnet nu. Nogle af tingene er jo super rammende. Han vil gerne stimuleres hele tiden, og har svært ved at falde i søvn. Dog sover han fint om natten - når han altså først sover...

Han kommer kun af med afføring 1 gang om ugen (ifølge sp helt ok idet han kun brystammes) - og dagene op til kan han være lidt klynkede, klagende og urolig.

Søvn mønsteret er dog det samme hele ugen, bortset fra at han normalt har en "sovedag" efter at han er kommet af med afførringen.

Er ellers glad, også for at hænge på armen af fremmede.

Dem i min mødregruppe forstår det for eksempel slet ikke - idet de aldrig har set eller hørt ham brokke sig. Han er en engel at have med rundt - nok fordi der så sker noget...

Men de dage op til hvor hans afførring kommer - ja der er det alstå hårdt med et konstant pylleret barn der er på HELE dagen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.