Abort/risici ved manglende træning af bækkenbund???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.971 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Bavianis

Jeg har hørt at der kan være store risici forbundet med at have en slap og utrænet bækkenbund. At man kan riskere at "tabe" barnet etc..

Jeg har på ingen måder trænet min bækkenbund, og er nu i 10. uge. Jeg er dog ret nervøs, da jeg har smerter når jeg har stået op i ca. 20 min, det gør ondt og det føles faktisk sådan lidt "tyngende forneden.

Kan det være min dovne bækkenbund??? Uh - er helt nervøs nu! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Ansemusen

Jeg snakkede med min jordemor om slap bækkenbund. Hun sagde jeg skulle træne 5 min. tre gange dagligt for ikke at få problemer med inkontinens efter fødslen. Men INTET om abortrisiko blev nævnt! Jeg har en slap bækkenbund og har allerede svært ved at holde mig ofte, og jeg er 23+5, så tror ikke du skal være spor bekymret mht. abort

Anmeld

18. januar 2010

baby2010

Risiko (og garanti hos mig) for at man tisser en lille smule i bukserne  Andet har jeg ikke hørt om...

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

Ansemusen skriver:

Jeg snakkede med min jordemor om slap bækkenbund. Hun sagde jeg skulle træne 5 min. tre gange dagligt for ikke at få problemer med inkontinens efter fødslen. Men INTET om abortrisiko blev nævnt! Jeg har en slap bækkenbund og har allerede svært ved at holde mig ofte, og jeg er 23+5, så tror ikke du skal være spor bekymret mht. abort

5 min 3 x dagligt??  Hmmm jeg er bagud...

Anmeld

18. januar 2010

LauraLW

dorthemus skriver:

også mig!...

Anmeld

18. januar 2010

Roxie

Hvordan træner man lige sin bækkenbund?

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

Man skal vist klemme sammen, som hvis man vil "klemme tissemanden"... Ej - giver det mening for Jer???

Jeg synes bare det er så træls - jeg får ret hurtigt kvalme af det. Så når jeg sidder og laver de her knibeøvelser, så ligner jeg ham fiskeren der skal partere en fisk fra "Tak for i aften"!

Anmeld

18. januar 2010

Roxie

HAHA det er absolut en Nitte.

Anmeld

18. januar 2010

lillemunk

dorthemus skriver:

Aiiiiii altså tøser kan i så komme igang .... det er så vigtigt også sundt for sexlivet

Anmeld

18. januar 2010

dorthemus

lillemunk skriver:

Aiiiiii altså tøser kan i så komme igang .... det er så vigtigt også sundt for sexlivet

hvilket sexliv??...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.