Hjælp til gave..!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Livas mor

Hej skønne piger..

I må hjælpe mig, for er fuldkommen ideforladt

Min kære storebror som jeg er meget tæt på fylder 30 år næste måned,og skal fejres med en stor fest. Jeg vil selvfølgelig gerne give ham en gave han aldrig glemmer, og vil gerne ofre alt mellem 1-1500 kr.. Han har alt i sykker, ure osv så dette er ikke en mulighed. Så er henne i en oplevelse, en personlig ting osv..

Kom med ideér, for har desperat brug for lidt inspiration!

Knus Rikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

6800

Hvad med en form for oplevelse...en koncert sammen med dig, eller noget ligende...

Anmeld

18. januar 2010

oo

da min mand blev 30 fik jeg malet et billede til ham, hvor jeg forklarede kunstneren lidt om ham, hvad han kunne lide og hvad der betyder noget for ham, og så malede hun et billede, som vi begge to er rigtig glade for idag

men ellers vil jeg også sige, at en oplevelse af en slags kunne være en god ide. nu fortæller du jo intet om hvem han er som menneske, så det er lidt svært ...

Anmeld

18. januar 2010

4xGreve

Livas mor skriver:

Hej skønne piger..

Min kære storebror som jeg er meget tæt på fylder 30 år næste måned,og skal fejres med en stor fest. Jeg vil selvfølgelig gerne give ham en gave han aldrig glemmer, og vil gerne ofre alt mellem 1-1500 kr.. Han har alt i sykker, ure osv så dette er ikke en mulighed. Så er henne i en oplevelse, en personlig ting osv..

Knus Rikke..

hvad med en Mini cruise (staves) ?? det fik jeg i 1¨års gave og det var en super fed oplevelse som jeg aldrig glemmer...

Anmeld

18. januar 2010

Livas mor

Tjuhl skriver:

da min mand blev 30 fik jeg malet et billede til ham, hvor jeg forklarede kunstneren lidt om ham, hvad han kunne lide og hvad der betyder noget for ham, og så malede hun et billede, som vi begge to er rigtig glade for idag

men ellers vil jeg også sige, at en oplevelse af en slags kunne være en god ide. nu fortæller du jo intet om hvem han er som menneske, så det er lidt svært ...

Ups undskyld..

Jamen han er pædagog (arbejder på et værested for unge). Han er en meget blød mand, elsker corny ting, altså sådan lidt sukkersøde gaver f.eks. personlige digte, malerier osv. Selv om han er 2 meter høj, skaldet og stor af bygning, så er han virkelig en blød fyr!

Nåh jo og så er han er far til to skønne unger, og lykkelig gift.

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Livas mor skriver:

Hej skønne piger..

Knus Rikke..

Ryger han? Så evt en lighter m. indgravering.
Da min svoger fyldte 30 gav hans søskende ham en fyldepen med hans navn indgraveret.

Anmeld

18. januar 2010

LotteGabriella

Livas mor skriver:

Hej skønne piger..

Knus Rikke..

hvad med det her?:

http://rallyday.dk/rally_1500.html

har en plan om at give min mand en tur, når han bliver 40, der er så 7 år endnu

Gav min far en tur i en Ferrari da han blev 50 og han blev helt vildt glad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.