Hvordan er det lige det er med MME

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Findusinde

Er det ikke noget med at vandet ikke skal være kogt vand længere når babyen er over 4 mrd?

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

hc=k

altså nej det behøver man ikke, men de synes stadig at det er bedst. Vi gjorde det ikke og han har ikke fejlet noget af det

Anmeld

18. januar 2010

Findusinde

hc=k skriver:

altså nej det behøver man ikke, men de synes stadig at det er bedst. Vi gjorde det ikke og han har ikke fejlet noget af det

Super! Hun drikker også alm vand fra hanen i sin tudekop.. Så mon ikke det går at tage vand fra hanen til flaskerne..

Hilsen Annemette, som er en GIGANTISK klovn til at huske at koge vand...KONSTANT

Anmeld

18. januar 2010

Mikkelmusen

altså min sp siger det stadig skal koges. Når du tager vand fra hanen og varmer (f.eks. i micro) så formerer bakterierne sig. Sådan sagde hun til mig.

Men altså jeg gør det at jeg koger en kande vand om dagen og stiller i køleskab i en kande, og så tager jeg af det kogte vand til flasker i løbet af dagen, sådan at jeg ikke skal koge vand flere gange om dagen.

Anmeld

19. januar 2010

Findusinde

Jeg synes bare jeg har læst flere steder at det er OK at vandet ikke er kogt når de runder 4 mrd.. Det er ikke vand fra den varme hane jeg bruger, det er fra den kolde og så varmer jeg det i mikro..

Anmeld

19. januar 2010

Anitta J

min læge fortalte at fordi at vandet idag er så rent som det er, så behøver man ik længere at koge det efter de 4 mdr.. jeg gjorde det ik selv, og min datter fejler intet

Anmeld

19. januar 2010

BOBS

Findusinde skriver:

Jeg synes bare jeg har læst flere steder at det er OK at vandet ikke er kogt når de runder 4 mrd.. Det er ikke vand fra den varme hane jeg bruger, det er fra den kolde og så varmer jeg det i mikro..

og det er også rigtigt det er det man anbefaler. (så kan man jo tage anbefalinger som man vil)

jeg kogte det heller ikke omkring de fire måneder, og det gik også fint..

Anmeld

19. januar 2010

LouiseNielsen

Da min søn var lille gjorde jeg det at jeg om morgenen kogte vand til de falsker jeg nu skulle bruge i løbet af dagen, lod det køle lidt af, blandede med pulver og satte dem i køleskabet. Så havde jeg altid flasker klar lige til mikroen....

Vil da klart gøre det samme til den næste da jeg syntes det er rart at have det gjort om morgenen også er det ordnet til resten af dagen.

Jeg stod så hver aften og rengjorde og kogte alle mine flasker, sutter til flasken osv, så var de klar til næste dags brug....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.