det er så mærkeligt.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

699 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Anonym trådstarter

fra min menstration slutter og til den begynder igen går der som regel 21 dage, og min mens er meget præcis og den har aldrig været urelmæssig. Nu er jeg så på 30 dagen, og der er stadigvæk ikke kommet?

Det har jeg aldrig oplevet før + jeg har ømme bryster, jeg syntes virkelig det kunne tyde på at jeg var gravid!!

hilsen en som ikke ønsker at være gravid! ( lige nu ihvertfald.)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Mie A

Tag en test

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

Ja, kan kun sige det samme - tag en test

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Anonym skriver:

fra min menstration slutter og til den begynder igen går der som regel 21 dage, og min mens er meget præcis og den har aldrig været urelmæssig. Nu er jeg så på 30 dagen, og der er stadigvæk ikke kommet?

Det har jeg aldrig oplevet før + jeg har ømme bryster, jeg syntes virkelig det kunne tyde på at jeg var gravid!!

Jeg vil ikke skræmme dig overhovedet! -

jeg selv havde meget regelmæssig mens før min graviditet. Og mine symp. var det som du beskriver. Jeg var ikke i tvivl om at jeg var gravid, og testede positivt på dagen hvor min mens skulle være kommet.

Men det kan dog være den driller dig lidt, ikke alle er ens

Anmeld

18. januar 2010

4kløver

Anonym skriver:

hvor har jeg ondt af dig vis det viser sig at du er gravid og ikke ønsker det.. jeg ville tage en prøve med det samme

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

ja, jeg tester også!

jeg vil også gerne have et til barn, min søn er bare for lille endnu syntes jeg, til at blive storebror!

Anmeld

18. januar 2010

SpunkenJo

Og hva siger testen så????

Anmeld

18. januar 2010

Anonym trådstarter

jeg ligger ikke lige inde med en test nu her, så det må blive imorgen!

Anmeld

19. januar 2010

4kløver

Anonym skriver:

jeg ligger ikke lige inde med en test nu her, så det må blive imorgen!

hvordan går det

Anmeld

19. januar 2010

Anonym trådstarter

jeg har fået min mens idag, og jeg er SÅ lykkelig! jeg var heldigvis ikke gravid!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.