Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
... som sætter priserne ned, til det de var i 2006. Jeg har set den så mange gange og jeg fatter den bare ikke. Hvem er det der reklamere??
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mie A skriver: ... som sætter priserne ned, til det de var i 2006. Jeg har set den så mange gange og jeg fatter den bare ikke. Hvem er det der reklamere??
ja jeg har også tænkt over det.. der står noget i bunden med * i meget småt, men kan aldrig nå at læse det..
Det er for COOP ;o) .. Superbrugsen, kvickly osv .. Det står i bunden af skærmen i slutningen af reklamen med småt .. Men ja, det er underligt at de ikke gør det tydeligere ..
hehe jeg har tænkt det samme, men tror det er dansk supermarked (Bilka, føtex, netto etc.).
Tænker at det måske også kan være en mere generel reklame. I en tid hvor folk er gået i spare-mode pga finanskrise. Så er det jo et godt bud på at få gang i dagligvare købene igen ... vi er reklame påvirket .
ja det er de der coop foretninger. Bilka, føtex, super brugs mm.
Så vi tænkte Yes man, billige pampers - da de jo siger det er priser som i 2006...
Men ak... ble'erne koster skisme det samme som før.
Frederic's moar skriver: ja det er de der coop foretninger. Bilka, føtex, super brugs mm. Så vi tænkte Yes man, billige pampers - da de jo siger det er priser som i 2006... Men ak... ble'erne koster skisme det samme som før.
Bare lige til info.. Bilka og Føtex er ikke Coop butikker..
Knus en Coop medarbejder..
MetteT skriver: Bare lige til info.. Bilka og Føtex er ikke Coop butikker.. Knus en Coop medarbejder..
okay.
Men der står nederst med småt; førende coop butiker, bilka, føtex og andre jeg ikke lige kan huske.
Det er en reklame for Procter & Gamble produkter, som producerer bl.a. Ariel, Pampers, Always osv.De større kædebutikker der fører disse produkter skulle gerne sælge dem til "ny" pris
Frederic's moar skriver: okay. Men der står nederst med småt; førende coop butiker, bilka, føtex og andre jeg ikke lige kan huske.
Nå okay.. På den måde...
-har slet ikke set reklamen.. Vidste bare at Bilka og Føtex er en del af Dansk supermarked..
Knus
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128