Stadig flere får hjælp til at lave børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. maj 2008

Moderator

Profilbillede for Moderator
Fra 24timer

Mellem 10 og 15 procent får problemer med forplantningen

Mellem 10 og 15 procent af alle danske par oplever på et tidspunkt i deres liv, at de har svært ved at blive gravide, og antallet af behandlinger på landets fertilitetsklinikker er højere end nogensinde før. Sidste år udførte de danske fertilitetsklinikker i alt cirka 30.000 fertilitetsbehandlinger - fra enkle inseminationer til komplekse reagensglasbehandlinger - og det var en stigning på 11 procent i forhold til året før. Lovændringen, som 1. januar 2007 gav enlige kvinder og lesbiske ret til at blive kunstigt befrugtet, har været en medvirkende årsag, men vores ønske om at nå en masse, inden vi får børn, er 'hovedsynderen'

Læs mere her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. maj 2008

Mathilde

Puh jeg synes det er skræmmende, at så mange har svært ved at få børn. Jeg er på det sidste blevet opmærksom på, at det er et større problem end jeg troede. Jeg bliber helt bekymret for om jeg heller ikke kan få børn på naturlig vis:S Men jeg tror det er rigtigt, at det har en betydning, at vi venter længere og længere tid med at få børn. Der er så meget der skal nåes og opleves inden man vælger en familieforøgelse...

Det er helt sikkert stof til eftertanke(?)

Anmeld

6. maj 2008

Honningblomst

Ja, mon ikke det bare er n naturlig udvikling...gamle mødre og fædre og al den kemi og andre giftstoffer vi får gennem mad, cremer, luften osv...tragisk, men måske vi bare er ved at udrydde os selv??
Knus Eva...som også fik hjælp til at få den første, pga min x ikke kunne få børn...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.