JustAnotherName skriver:
Ja, som I måske husker, så havde jeg 3 ret så ubehagelige dage med uheld
Den 28/12-09 - Trak Celina pludselig ikke vejret i Netto
Den 30/12-09 - Væltede der et kæmpe spejl ned over Celina og smadrede i hundredevis af stykker overalt omkring hende.
Den 1/1-2010 - Kørte jeg galt på motorvejen med begge mine piger i bilen, og totalskadede vores stationcar.
Nu har vi fundet BILEN som vi vil have.
Vi skulle gerne have den inden ugen hér er omme. Den er 5 år gammel.
En sort Peugeot 407 SW med glas-tag og alverdens lækkerier i ekstra-udstyr.
Og det kommer selvfølgelig til at koste os en hel del penge, som vi må låne i banken. MEN bedst som mine drømme om stort kirkebryllup, som vi efter planen skal spare op til at holde om 3 år, så ud til at ryge i vasken, fordi vi låner oveni den gæld vi i forvejen har på huset, så kommer der en lille håndsrækning, som letter det hele en smule. KENNETH HAR VUNDET I ODDSET!!! 
15/1-10 - Vandt Kenneth 20.000 kroner
17/1-10 - Vandt Kenneth 49.000 kroner
......og ja, så er det (griske mig), at jeg ikke helt kan lade være med at tænke, at jeg blev ramt af tre grimme uheld HVER ANDEN DAG!
Og nu har Kenneth haft held og vundet så store beløb HVER ANDEN DAG!
Gad vide om vi skal have lov til at være SÅ HELDIGE, at det bliver som det gamle ordsprog der siger "alle gode gange tre"
.......Man har da lov til at håbe i dette tilfælde ihvertfald
..........Uden at turde tro helt på det, så har jeg så mange forhåbninger til at Kenneth får sin 3. heldige oplevelse imorgen!
Vi er selvfølgelig langt fra blevet gældfrie. Men det har da ændret tingene så meget, at vi nu kun skal betale af på bilen med 1000 kr. om måneden i 5 år, fremfor at skulle betale knap 2000 kr af på lånet i 7 år.
Og så er mulighederne for at få sparet op til vores bryllup igen noget mere realistiske. Så det er en stor lettelse, og en meget kærkommen glæde.
Jeg kvitterer selvfølgelig med at give mad i aften, som skal købes udefra.
Det er sgu ikke hver dag, at man lige har 70.000 kroner ekstra at gøre godt med, og mandens held skal da selvfølgelig belønnes.
WEEHUU !!!!!!!!

Her er i øvrigt lige et billede af vores bil ....selvom det ikke viser ret meget.
Den er virkelig NICE indeni med alt det lys der kommer ind og alle de fancy knapper og ting den kan .....det er jo bare pjat og lir det meste, men det er nu ganske sejt. Og nu er den VORES!