Krampe! :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.222 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

FrkLarsen

Nu sidder jeg her efter gang på gang at have krampe i mine hofter hver gang jeg skal ligge på siden eller bare ligger i en forkert stilling.

Det gør simpelthen så ondt, det føles som om jeg er ved at rasle fra hinanden? 

Har nogen af jer prøvet det? 

Kamilla 11+2 (13+2) 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Halbschön

FrkLarsen skriver:

Nu sidder jeg her efter gang på gang at have krampe i mine hofter hver gang jeg skal ligge på siden eller bare ligger i en forkert stilling.

Det gør simpelthen så ondt, det føles som om jeg er ved at rasle fra hinanden? 

Har nogen af jer prøvet det? 

Kamilla 11+2 (13+2) 

JA!!! Og det er bare så mega ubehageligt!.. Mit forsvandt ikke.. Jeg lå til fødslen med veer og havde MAX krampe i hofte og lår! ØV!

Håber ikke dit blir ved
Knus

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

Jeg har krampe i vebstre læg og i højre balle. Det er mest når jeg slapper af, hvilket jeg gør jævnt meget i pt;-)

Det er noget spøjst noget!

Anmeld

18. januar 2010

FrkLarsen

Renée88 skriver:

JA!!! Og det er bare så mega ubehageligt!.. Mit forsvandt ikke.. Jeg lå til fødslen med veer og havde MAX krampe i hofte og lår! ØV!

Håber ikke dit blir ved
Knus

Tak for dit svar 

Det er simpelthen bare for ubehageligt, og så at jeg nok skal rende rundt med det indtil fødsel 

Puha, ja jeg håber på det forsvinder inden fødslen! 

Anmeld

18. januar 2010

FrkLarsen

Bavianis skriver:

Jeg har krampe i vebstre læg og i højre balle. Det er mest når jeg slapper af, hvilket jeg gør jævnt meget i pt;-)

Det er noget spøjst noget!

tak for dit svar 

Mit startede også omme i min venstre balle, så over til højre og nu er det altså i hofterne. 

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

FrkLarsen skriver:

tak for dit svar 

Mit startede også omme i min venstre balle, så over til højre og nu er det altså i hofterne. 

Puha! Lad os begge krydse fingre for at det bare er en dum fase! Hvad sker der lige med alle de graviditets-skavanker! Hvorfor kan man ikke bare føle sig som en smækker gudinde og gå rundt og være struttende og graviditetslækker?? Ihh! Mine babser har aldrig været bedre, og så ligger jeg bare her underdrejet med smerter i underlivet, kæmpe bleer på og en fuglerede i håret af at ligge på sofaen på 3. døgn - ikke lige det jeg tænkte om mig selv når jeg forestillede mig som gravid, haha!!

Anmeld

18. januar 2010

Bavianis

- Og jeg glemte lige en ret vigtig ting: LUFT I MAVEN. Jeg er bare den vildeste graviditets-nymfe. Yearh right!

Anmeld

18. januar 2010

FrkLarsen

Bavianis skriver:

Puha! Lad os begge krydse fingre for at det bare er en dum fase! Hvad sker der lige med alle de graviditets-skavanker! Hvorfor kan man ikke bare føle sig som en smækker gudinde og gå rundt og være struttende og graviditetslækker?? Ihh! Mine babser har aldrig været bedre, og så ligger jeg bare her underdrejet med smerter i underlivet, kæmpe bleer på og en fuglerede i håret af at ligge på sofaen på 3. døgn - ikke lige det jeg tænkte om mig selv når jeg forestillede mig som gravid, haha!!

Uha, en graviditet uden nogen skavanker er da den største drøm nogensinde .

Det lovlig at ligge og flade ud på sofaen når man er gravid og har ondt, det siger min hjerne ihvertfal til mig  haha

Anmeld

19. januar 2010

Dictes mor

Det lyder umiddelbart som det samme jeg har, hvor hoften næsten låser sig fast og det så stråler ned i baller og lår sådan lidt krampeagtigt, og hvis man prøver at gå, så kan benene knække sammen. Jeg har fået det undersøgt og det er iskias-nerven som driller. Det er derfor vigtigt at lave nogle ryg og bækkenbundsøvelser og i særdeleshed udstrækningsøvelser (de hjælper meget), det hjælper faktisk. Og små korte gå ture, hvor man ikke overanstrenger sig. Det der har hjulpet mig allermest er at bade i varmtvandsbasinet. Men sørg for at få strukket godt ud i ballerne, og prøv ikke at ligge alt for stille, så bliver det desværre værre, man skal helst holde sig igang og lave ting, som ikke belaster overhovedet, så start i det små.

Anmeld

19. januar 2010

FrkLarsen

Majastina skriver:

Det lyder umiddelbart som det samme jeg har, hvor hoften næsten låser sig fast og det så stråler ned i baller og lår sådan lidt krampeagtigt, og hvis man prøver at gå, så kan benene knække sammen. Jeg har fået det undersøgt og det er iskias-nerven som driller. Det er derfor vigtigt at lave nogle ryg og bækkenbundsøvelser og i særdeleshed udstrækningsøvelser (de hjælper meget), det hjælper faktisk. Og små korte gå ture, hvor man ikke overanstrenger sig. Det der har hjulpet mig allermest er at bade i varmtvandsbasinet. Men sørg for at få strukket godt ud i ballerne, og prøv ikke at ligge alt for stille, så bliver det desværre værre, man skal helst holde sig igang og lave ting, som ikke belaster overhovedet, så start i det små.

tak for dit svar 

Så må jeg ud og gå en lille tur senere 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.