strækmærker på benene?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.668 visninger
10 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Lillemor

er der andre end mig der har dem? jeg synes kun jeg læser om folk som har dem på maven og brysterne...

Jeg har rigtig mange på benene, men ingen på maven...

knus fra lotte 31+5

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

MM1987

Der reddede du lige min dag

Jeg har siden teenage årerne haft på lår og lidt på balder (de er ikke sååå tydelige mere, da det er ved at være nogen år siden) - og jeg har så tænkt at jeg var "disponeret" og ville få på maven når jeg blev gravid - men noget kunne tyde på at det får jeg ikke nødvendigvis...

Jeg ved godt jeg ikke får svaret på dit spørgsmål, men tænkte jeg lige ville dele...

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

Lillemor skriver:

er der andre end mig der har dem? jeg synes kun jeg læser om folk som har dem på maven og brysterne...

knus fra lotte 31+5

Hej
Jeg fik også på benene i graviditeten. Men også en pokkers masse på maven..

Så du er ikke den eneste med strækmærker på benene - mine er dog heldigvis ikke så tydelige

Anmeld

18. januar 2010

Lillemor

Mia Maia skriver:

Jeg har siden teenage årerne haft på lår og lidt på balder (de er ikke sååå tydelige mere, da det er ved at være nogen år siden) - og jeg har så tænkt at jeg var "disponeret" og ville få på maven når jeg blev gravid - men noget kunne tyde på at det får jeg ikke nødvendigvis...

Jeg ved godt jeg ikke får svaret på dit spørgsmål, men tænkte jeg lige ville dele...

nej det er ikke sikkert du får det... lad os ...

jeg har ikke et eneste på maven, men okay de kan jo nå at komme endnu... synes bare det er vildt underligt eftersom mine ben er dækket af 1000....

Anmeld

18. januar 2010

MM1987

Lillemor skriver:

nej det er ikke sikkert du får det... lad os ...

jeg har ikke et eneste på maven, men okay de kan jo nå at komme endnu... synes bare det er vildt underligt eftersom mine ben er dækket af 1000....

Ja det kunne da være dejligt hvis man kunne gå igennem uden...

Hmm, men er de kommet under graviditeten eller før??

Anmeld

18. januar 2010

Mussen2

Mia Maia skriver:

Jeg har det ligesom dig - en del fra teenage årene på hoffter over bagdelen og brysterne.

Jeg tog ca. 17 kg på i graviditeten og var pænt stor på maven, jeg fik ikke én eneste på maven

Så der er håb forude, på trods af man tidligere har fået dem.

Jeg har ladet mig fortæle at det er hormonelt betinget og det tror jeg er rigtigt.

Anmeld

18. januar 2010

MM1987

Muttien skriver:

Jeg har det ligesom dig - en del fra teenage årene på hoffter over bagdelen og brysterne.

Jeg tog ca. 17 kg på i graviditeten og var pænt stor på maven, jeg fik ikke én eneste på maven

Så der er håb forude, på trods af man tidligere har fået dem.

Jeg har ladet mig fortæle at det er hormonelt betinget og det tror jeg er rigtigt.

Jamen 1 er da lige til at klare

Der var noget der kunne tyde på det, for har læst det er meget almindeligt at få strækmærker i teenagetiden f.eks. på benene, brysterne eller armene...og i teenage tiden raser hormonerne jo...

Men håber jeg kan nøjes med dem jeg har på benene når det bliver min tur...

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Lillemor skriver:

knus fra lotte 31+5

Jeg har det på præcis samme måde, alle på benene. Dog nogle få på siderne, men INGEN på maven

Sarah 35+3

Anmeld

18. januar 2010

Lillemor

jeg har fået dem alle i graviditeten... de kom faktisk ret hurtigt og der kommer bare flere og flere... håber bare på de bliver mindre synlige når jeg har født - for som det ser ud nu er benene ikke just værd at vise frem... hehe

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Lillemor skriver:

jeg har fået dem alle i graviditeten... de kom faktisk ret hurtigt og der kommer bare flere og flere... håber bare på de bliver mindre synlige når jeg har født - for som det ser ud nu er benene ikke just værd at vise frem... hehe

Også her, havde dem bestemt ikke før

Men ja, ligesom dig så jeg alt hvad jeg kan for de er væk bagefter! Nu kan jeg for os begge!

For nej, det er ikke ligefrem mine ben jeg har lyst til at vise frem i øjeblikket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.