Er jeg den eneste der er tappet for energi?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

795 visninger
9 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg er idag 17+1 uge henne, og jeg har de sidste mange uger været ufattelig træt og uoplagt.

Normalt er jeg altid frisk, og gør rent dagligt - rydder op, laver mad og den slags. Men lige nu ligger disse ting mig meget fjernt. Blot tanken om vasketøj, madlavning, madpakke smøring, rengøring osv. er en by i Rusland for mig lige nu.... Jeg orker det rent ud sagt ikke, så lige pt. er det manden der "sørger" for os herhjemme.

Tja - mit formål med indlægget er egentligt nok bare, at høre at jeg ikke er den eneste der har det på den måde....?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Vidunderligeunger

Mathildesmor skriver:

Jeg er idag 17+1 uge henne, og jeg har de sidste mange uger været ufattelig træt og uoplagt.

Normalt er jeg altid frisk, og gør rent dagligt - rydder op, laver mad og den slags. Men lige nu ligger disse ting mig meget fjernt. Blot tanken om vasketøj, madlavning, madpakke smøring, rengøring osv. er en by i Rusland for mig lige nu.... Jeg orker det rent ud sagt ikke, så lige pt. er det manden der "sørger" for os herhjemme.

Tja - mit formål med indlægget er egentligt nok bare, at høre at jeg ikke er den eneste der har det på den måde....?

absolut ikke!!! jeg er PISSE TRÆT! for at sige det rent ud...
men min mand arbejder meget, og hver dag så den kommende baby kan få ting og tøj på kroppen, og da jeg er studerende og kun har mine egne udgifter plus 1500 til mad, så er det bare min pligt at sørge for hjemmet... og er der ikke ryddet op eller ligner det jerusalems ødelæggelse, så bliver han bare irriteret.. så jeg må også hanke MEGET op i mig selv herhjemme.. burde f.eks lige ordne køkkenet for krummer og sætte et par tomme mælkekartoner ud i gangen - men jeg giiider ik

Anmeld

18. januar 2010

Det er utroligt - små ting som at sætte sin tallerken i opvaskemaskinen, eller en smide en åndsvag mælkekarton ud kan virke helt uoverskueligt. Puha

Min mand bliver heldigvis ikke irriteret - synes han tager det i stiv arm, og forsøger at hjælpe til der hvor han kan. Men det manglede da også bare, ha ha.... For til dagligt (når jeg ikke er gravid, eller de dage hvor jeg ikke ligner en hængt kat), så er det mig der står for det hele herhjemme. Det eneste jeg forlanger er, at han laver mad

Anmeld

18. januar 2010

Ranarupta

Eeeeej, hvor er det bare rart at høre, at der er andre, der har det lige sådan!!

Jeg er simpelthen så færdig! Det må gerne snart vende... 

/Karina 18+2

Anmeld

18. januar 2010

Ja tak!

.....og alt den snak om, at "i 2.trimester vender det for mange gravide, og de føler endelig at de får energien tilbage...." Ja, tak den holder så bare overhovedet ikke her. Jeg synes tvædigmod det er blevet værre... 1.trimester var slemt på den måde, at kvalmen boede i min krop 24  timer i døgnet, men det er jo belastende på en helt anden måde.

Anmeld

18. januar 2010

CS

Pyha - bliver næsten træt af blot at læse jeres indlæg - jeg er "kun" i uge 14 og nej er helt i chock over hvordan min krop pludselig er kommet helt ned i et gear jeg slet ikke kan forstå. Ja bare tanken om tøjvask puha, oprydning.. neeej - har dage hvor jeg skal hive mig selv op af sengen!! Så det er en udfordring dels at være single, for der er ingen der hjælper til og næste udfordring er så at jeg er startet op som selvstændig 4 mdr inden jeg opdagede jeg var gravid...

Meeeeeeeeeeeen med tanken på slutresultatet, så er det absolut det hele værd!!

Anmeld

18. januar 2010

Christina.... Ja, jeg giver dig helt ret i at det er det hele værd i sidste ende. Men puha hvor er der længe til "sidste ende"

Ej, mon ikke trætheden får en ende på et tidspunkt - det håber jeg

Anmeld

19. januar 2010

Dictes mor

Jeg har det sidste lange stykke tid haft en masse energi, men i dag, puha. Jeg er helt smadret. Jeg kan næsten ikke holde øjnene åbne, og jeg har lovet at træne hunden, som jo ikke er træt, fordi hun ikke er blevet trænet de sidste par dage, og hun er en race, der virkelig behøver det hver dag. Men jeg kan bare ikke overskue noget som helst idag, og jeg starter eller barsel idag, så jeg har en hel liste over alle de ting, som jeg gerne skulle gå igang med, og jeg har bare ikke energien, så I er bestemt ikke alene de damer.

Camilla 31+1

Anmeld

19. januar 2010

Liljesilas

Hejsa. Ikke for at øddelægge stemningen, men da jeg var i uge 14 ca. vendte det hele, og min energi kom HELDIGVIS tilbage. Men jeg bliver stadig hurtig træt efter en shopping-tur eller en lang skole dag...

Meen jeg er så heldig at have fri hele januar (ud over et par eksamer.) Så jeg kan jo også sove længe, og sover altså ca. 10 timer i døgnet  Men er det ikke tilladt

Håber energien snart vender tilbage til Jer alle! Knuss Maya

Anmeld

19. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg er lige på nippet til 3. trimester og er en af de heldige som har haft et SUPER 2.trimester, men må jeg ikke godt være med på brokkeholdet alligevel?

Jeg er så TRÆT!!!! Jeg er tung og øm og udmattet det meste af tiden, og min dejlige mand laver og serverer 3 måltider om dagen for mig, hjælper mig med at få skoene af og på, hjælper mig ind og ud af biler, op ad trapper, vasker tøj, sætter i opvaskeren og tømmer den osv osv OG NU ER HAN REJST!!! Og han kommer først hjem på lørdag!

Og jeg er TRÆT!!!! Jeg vil have min energi tilbage!!! Waaaah

Rosa

26+2

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.