Mme - hurtigt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
8 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

Halbschön

Hej
Jeg er ny i pulver-MME-verdenen..
Nu har jeg kogt vand og når det så er kølet ned til 40gr må jeg blande det i flasken med MME-pulver. Må jeg så bare sætte det på køl bagefter - når jeg har blandet det? Og så varme det op når bassen skal ha det?
Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

mor_sabina

Renée88 skriver:

Hej
Nu har jeg kogt vand og når det så er kølet ned til 40gr må jeg blande det i flasken med MME-pulver. Må jeg så bare sætte det på køl bagefter - når jeg har blandet det? Og så varme det op når bassen skal ha det?
Knus

Har du micro? Det er vist noget med man helst ikke må varme det igen. Dem i min mødregruppe varmede vandet i microen og kom pulveret i bagfefter og ryst

Anmeld

18. januar 2010

Anitta J

Renée88 skriver:

Hej
Knus

hejsa ja det må du gerne.. jeg kølede bare candet lidt ned og så i køleskabet, så varmede jeg det op igen og blandede pulveret i når hun skulle have det.. så var det så rfisk som muligt

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

mor_sabina skriver:

Har du micro? Det er vist noget med man helst ikke må varme det igen. Dem i min mødregruppe varmede vandet i microen og kom pulveret i bagfefter og ryst

Yep det har jeg

Men synes jeg har læst at vandet skal være kogt...

Anmeld

18. januar 2010

eliasogmor

Renée88 skriver:

Hej
Knus

hej du.. du stiller bare vandet med låg selvfølgelig i køleskabet og blander det når du har varmet vandet, f.eks micro, eller vandbad. alternativ, til når du er ude, er mælk på brik..knus

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

camian skriver:

hejsa ja det må du gerne.. jeg kølede bare candet lidt ned og så i køleskabet, så varmede jeg det op igen og blandede pulveret i når hun skulle have det.. så var det så rfisk som muligt

ååårh ja, så er vandet jo kogt.. Det var smart.. Så hælder jeg det på flaske med det samme og så i køleskabet.. Og så kan jeg varme det og derefter putte pulver i når han er sulten

Anmeld

18. januar 2010

Ace

18. januar 2010

eliasogmor

Renée88 skriver:

Yep det har jeg

Men synes jeg har læst at vandet skal være kogt...

det skal det også,....

Anmeld

18. januar 2010

Halbschön

eliasogmor skriver:

det skal det også,....

Aaaah, det er da bare mig der lige skal fatte det :=) Men jeg er jo også helt ny i MME-junglen

Tak for hjælpen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.