vel overstået....(opdatering)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

250 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

LouiseNielsen

Så er vi hjemme...

Nicklas har idag fået lagt dræn i ørene og fået fjernet polypper...

Har aldrig før set en person blive lagt i fuld narkose, så jeg var meget nervøs. Og gør det jo så ik beder at det er ens kæreste eje man skal se døse hen...

Nicklas puttede sig pænt på briksen, tog mig i hånden, masken på og sov hen.... Mens jeg stod ved siden at og stor hylede!! Hvor var det grimt at mærke ham blive mere og mere slap, begynde og hive efter vejret og vende det hvide ud af øjne....  Da han vågnede op igen var han helt ustyrlig, og græd rigtig meget, hvilket også er meget hårdt når man sidder og faktisk ikke kan gøre så meget, andet end at lade ham lige så stille komme til sig selv....

Nu er vi hjemme igen, han græder stadig meget og vil bare være hos hans mor. Jeg puttede mig med ham i vores seng, og nu sover han.... Håber når han står op at han er frisk!

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Cris

Åh hvor har det været hårdt! Jeg håber, at han bliver frisk igen! (selv om jeg ved, at det tager lidt tid for børn at blive 100% friske)

Anmeld

18. januar 2010

RumlesMor

Årh...den stakkels lille mand.  Håber hans humør bliver bedre.

Du må have ham siddende på skødet og putte, kigge i bøger og andre tætsiddende og rolige aktiviteter.

Jeg kan huske at min mor altid hviskede mig ind i øret, fordi hun troede det var rarest...det er det altså ikke! Tal stille og roligt som du normalt ville gøre.

Håber I får en dejlig eftermiddag sammen, og når først han er kommet sig over de mange nye indtryk - får du en dejlig glad dreng igen.

Anmeld

18. januar 2010

LISBETH:-)

Jeg har været samme omgang igennem med min datter. Og ja puha det er bare slet slet ikke sjovt. Men det har hjulpet helt utroligt, og hun er blevet en helt helt anden pige efter indgrebet.

Hun var først sig selv om aftenen. Næste dag holdte jeg hende hjemme da hun stadig var lidt slatten. Men 2 dage efter var hun helt i topform igen.

God bedring

Lidbeth

Anmeld

18. januar 2010

Corn

Bortset fra en lille sur mand lige da han vågnede og gråd indtil han fik sovet efterfølgende, så synes jeg ikke det var hårdt at få dræn i (på barnet, that is)

For sikke en fantastisk unge der kom ud på den anden side. Ingen smerter, ingenting. Og min lille glade trold kom tilbage til mig, og sproget tog et monsterhop, jeg fik min nattesøvn igen, som jeg havde undværet i 3 måneder og sikke en gang overskud.

Så fra at hade tanken om narkose og dræn til at elske det inderligt...

Anmeld

18. januar 2010

LouiseNielsen

Her er energien også ved at være tilbage, men jo han er selvfølgelig træt.... Også bliver der spist is til den helt store guldmedalje, er jo med at udnytte man ikke får nej når man spørger om man må få flere....

Syntes han har ufattelig svær ved at styre hans mundvand, han savler heeelt vild meget, også lyder det samme tid som om der sidder noget i hans hals eller i næsen og raller helt vild?

Kram

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.