Homoner= tudeflip

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

367 visninger
7 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

hc=k

Hvornår holder det på???? Jeg tuder heletiden, af alting og alle steder.

Min kæreste læste noget op for mig fra den sidste harry potter bog, noget med 19 år senere og jeg sad helt forkvabset og kæmpede for ikke at tude. Helt ærligt det var overhovedet ikke sørgeligt på nogen måde, ja det var ikke engang bare en lille smule sødt, det var bare noget med et tog. Det er sgu da pinligt..

Jeg skulle jo synes at det burde fortage sig bare lidt, men det lader til at blive værre og værre.

Er der nogle der kender til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

NoName

Jep...

Skal bare se noget i tv, eller høre en sang i radioen, så er jeg helt opløst...

Anmeld

18. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Min kæreste læste noget op for mig fra den sidste harry potter bog, noget med 19 år senere og jeg sad helt forkvabset og kæmpede for ikke at tude. Helt ærligt det var overhovedet ikke sørgeligt på nogen måde, ja det var ikke engang bare en lille smule sødt, det var bare noget med et tog. Det er sgu da pinligt..

Jeg skulle jo synes at det burde fortage sig bare lidt, men det lader til at blive værre og værre.

For mig stoppede det ikke...efter jeg fik børn, blev livet noget andet også følelseslivet...

Knus Eva

Anmeld

18. januar 2010

hc=k

noname skriver:

Jep...

Skal bare se noget i tv, eller høre en sang i radioen, så er jeg helt opløst...

Jamen ja sådan har jeg det også, men jeg er jo ikke gravid længere.

Anmeld

18. januar 2010

Valle81

hc=k skriver:

Jeps:0)

Kender det alt for godt:0)

Da jeg ventede min datter blev jeg meget mere følsom..........som om jeg ikke var det i forvejen:0) Men da jeg havde født, gud fader hvor tog det til, men er med årerne aftaget lidt igen:0)

Nu venter jeg mig igen, og jeg TUDER hele tiden. Når jeg hører en ambulance, ser det mindste sørgelige på tv, hvis nogle siger buh til mig osv:0)

Christina

32+0

Anmeld

18. januar 2010

NoName

hc=k skriver:

Jamen ja sådan har jeg det også, men jeg er jo ikke gravid længere.

Ehmm... Så har jeg ikke noget bud...

Anmeld

18. januar 2010

Liljesilas

Jeg har det på akkurat samme måde... Jeg tuder over det mindste. Men jeg håber mit ændre sig, for jeg kan finde på at tude over jeg har bidt mig selv i tungen, eller fordi min kæreste sagde jeg havde taget på i graviditeten... Det må ihvertfald gerne ændre sig til kun at være over det sørgelige man græder!

Anmeld

18. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

jæpz, kendet alt for godt til det. Bare min datter gør noget nyt og jeg bliver så stolt kan jeg sætte mig til at flæbe..

Venter på at blive 'normal' igen;b

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.