Update på kh når barsel slutter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

277 visninger
2 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

hc=k

Jeg ringede i dag og de sagde at jeg ikke skulle bekymre mig for det var jo ikke min skyld. Jeg skulle bare tage det stille og roligt og så ville hun skrive i mine papire at jeg ikke skal ud i noget som helst før tidligst 1. marts.

Jeg blev helt vildt positivt overrasket for det er virkelig en anden behandling end den man får i Århus kommune hvor jeg boede før.

Hilsen Henni, som bare er ovenud lykkelig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Honningblomst

hc=k skriver:

Jeg ringede i dag og de sagde at jeg ikke skulle bekymre mig for det var jo ikke min skyld. Jeg skulle bare tage det stille og roligt og så ville hun skrive i mine papire at jeg ikke skal ud i noget som helst før tidligst 1. marts.

Jeg blev helt vildt positivt overrasket for det er virkelig en anden behandling end den man får i Århus kommune hvor jeg boede før.

Hilsen Henni, som bare er ovenud lykkelig

Kommer nok an på hvilken sagsbehandler du har...jeg gik 1½ år med begge mine på kh...men tror de har strammet op, men skønt for dig... så er der ro.

Anmeld

18. januar 2010

hc=k

Eva skriver:

Kommer nok an på hvilken sagsbehandler du har...jeg gik 1½ år med begge mine på kh...men tror de har strammet op, men skønt for dig... så er der ro.

Jeg kan også sagtes komme til at gå meget længere for jeg skal jo først have et arbejde. Hun sagde at de ikke sender folk ud fra dag 1 af, men hvis jeg efter noget tid ikke finder noget sender de mig på jobsøgnings kursus.

Ja det er bare rigtig dejligt at der kommer ro på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.