Nu er ungerne lagt ud at sove formiddagslur så jeg vil se om jeg lige kan nå at få skrevet lidt om vores weekend 
Jeg havde jo i mandags sagt til Carsten at han ikke måtte lægge møde fredag efter middag, så hele ugen har han forsøgt at få ud af mig hvad vi skulle. Men jeg kunne sørme holde mund 
Fredag kl. 13.30 kører vi ned til mine forældre og sætter Liva af. Det havde han luret da vi var på vej derned. Da vi kører derfra er han meget spændt, det er selvfølgelig mig der kører. Det er faktisk først da vi holder ved skiltet til "Hvedholm slot" at det går op for ham hvad vi skal 
Vi er dernede lidt over 15. Det er virkelig bare flot og al sneen der lå i parken osv.
Vi tjekker ind og går på vores fine værelse.
Så går vi lidt rundt på slottet og kigger og går op i tårnet. Der er en fantastisk udsigt selvom det er lidt diset. Carsten er bare ikke god til højder så vi bliver der ikke så længe.
Vi går lidt rundt i parken og hygger os og går så ind i stuen hvor vi varmer os med kaffe og kage.
Jeg har haft hovedpine i flere dage og det begynder bare at brede sig og udvikle sig til migræne, så vi går på værelset hvor jeg tager en migrænepille og tager mig en 1/2 times lur. Det var dælme heldigt jeg havde de piller med.
Kl. 18 går vi ned til aftensmaden. Først en fin lille velkomstmenu med et glas champagne til og herefter 3 super lækre retter med den mest fantastiske rødvin jeg nogensinde har smagt (vi fik også lige købt nogle flasker med hjem

Efter maden gik vi tilbage til værelset og hyggede og snakkede. Vi sov allerede kl. 22 
Det var en rigtig dejlig overnatning.
Resten af weekenden blev brugt på hygge. Lørdag var vi i Ikea og brugte alt for mange penge, vi nåede at sove til middag og så også to film inden vi faldt om kl. 22.... jaaa det er da hårdt at være på slot 
Søndag hentede vi Liva og brugte så dagen på at ordne hendes værelse. Vi havde købt et fint klædeskab til hende og har rykket rundt på værelset.

Herunder følger billeder fra slotsopholdet.
1. Himmelseng 
2. Værelset
3. Riddersalen
4. fint loft i riddersalen
5-9. udsigt fra tårnet.
10. slottet
11. Min mand 
12. Slottet
13. Kaffe og kage i stuen
14. Vores gang
15. Rustning
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld