Vores weekend :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

722 visninger
18 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

TbCp

Nu er ungerne lagt ud at sove formiddagslur så jeg vil se om jeg lige kan nå at få skrevet lidt om vores weekend

Jeg havde jo i mandags sagt til Carsten at han ikke måtte lægge møde fredag efter middag, så hele ugen har han forsøgt at få ud af mig hvad vi skulle. Men jeg kunne sørme holde mund

Fredag kl. 13.30 kører vi ned til mine forældre og sætter Liva af. Det havde han luret da vi var på vej derned. Da vi kører derfra er han meget spændt, det er selvfølgelig mig der kører. Det er faktisk først da vi holder ved skiltet til "Hvedholm slot" at det går op for ham hvad vi skal

Vi er dernede lidt over 15. Det er virkelig bare flot og al sneen der lå i parken osv.
Vi tjekker ind og går på vores fine værelse.

Så går vi lidt rundt på slottet og kigger og går op i tårnet. Der er en fantastisk udsigt selvom det er lidt diset. Carsten er bare ikke god til højder så vi bliver der ikke så længe.
Vi går lidt rundt i parken og hygger os og går så ind i stuen hvor vi varmer os med kaffe og kage.
Jeg har haft hovedpine i flere dage og det begynder bare at brede sig og udvikle sig til migræne, så vi går på værelset hvor jeg tager en migrænepille og tager mig en 1/2 times lur. Det var dælme heldigt jeg havde de piller med.

Kl. 18 går vi ned til aftensmaden. Først en fin lille velkomstmenu med et glas champagne til og herefter 3 super lækre retter med den mest fantastiske rødvin jeg nogensinde har smagt (vi fik også lige købt nogle flasker med hjem &nbsp 

Efter maden gik vi tilbage til værelset og hyggede og snakkede. Vi sov allerede kl. 22
Det var en rigtig dejlig overnatning.

Resten af weekenden blev brugt på hygge. Lørdag var vi i Ikea og brugte alt for mange penge, vi nåede at sove til middag og så også to film inden vi faldt om kl. 22.... jaaa det er da hårdt at være på slot

Søndag hentede vi Liva og brugte så dagen på at ordne hendes værelse. Vi havde købt et fint klædeskab til hende og har rykket rundt på værelset.

Herunder følger billeder fra slotsopholdet.

1. Himmelseng
2. Værelset
3. Riddersalen
4. fint loft i riddersalen
5-9. udsigt fra tårnet.
10. slottet 
11. Min mand
12. Slottet

13. Kaffe og kage i stuen
14. Vores gang
15. Rustning

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

NaFe

Hold da helt op..det jo et rigtig slot...smiler...det ser bare super lækkert og stemningfyldt ud....vildt misundelig... og vor dejligt i havde en dejlig weekend sammen...

eeej vor kunne jeg godt bruge sådan en tur med min kæreste...ville da være for lækkert....

Anmeld

18. januar 2010

oo

åh hvor er det smukt med al sneen - så gør det ikke så meget at det er diset

men der er dælme mange huller i alleen ned til slottet, syntes I ikke? vi kørte derned i sommers og kiggede, men bilen bumpede rundt

Anmeld

18. januar 2010

lion

Lyder til at I har haft en super skøn weekend, med massere af kæresteri og hyggeri.

Nogle flotte billeder derfra.

Anmeld

18. januar 2010

anna-jonas

Åhhhhhh.....altså, Tina.....det lyder bare perfekt. Tænk at få lov at sove uforstyrret i 2 hele nætter. Det ser bare så romantisk ud............håber at Carsten værdsatte overraskelsen. Han troede vel ikke, at det var sådan en "stor" ting??

Knus Mette

Anmeld

18. januar 2010

JustAnotherName

Hvor er det bare skønt for Jer med lidt kæreste-pleje 

Og så er det da i øvrigt også bare det yndigste tøjskab I har fået købt til Liva.
Sådan ét kunne Bianca og Celina virkelig også godt bruge hver.

Godt du havde dine piller med. Jeg har selv døjet med migræne engang. Det er virkelig ikke sjovt, når man får sådan et anfald (ofte i perioder) ....men jeg er heldigvis vokset fra mine. Det var mest som teenager, at jeg havde det sådan. Puha! Det er jo hovedpine GANGE TI!!
Når jeg fik mine migræne-anfald, så kastede jeg ofte op af det, og rystede helt. Jeg havde bare brug for en kold klud på panden, og at der var mørkt, for lys gjorde det værrere. Og så kunne jeg ikke ret godt tåle berøring, når jeg fik det skidt. Sådan havde jeg det i snit een gang om ugen i et helt år ...ååhh, hvor jeg hadede det!

Har du altid døjet med migræne? Og hvor ofte har du det sådan?

Jeg fik sådan et skema jeg skulle udfylde fra lægen, så de kunne se, om der evt. var nogle bestemte ting, som gjorde udslaget til, at jeg fik migrænen.
Men det fandt de vist aldrig rigtigt ud af hvorfor...
Men min mor havde det ligesådan, at hun døjede med migræne i sine unge år, og så holdt det op igen. Så jeg vil næsten tro, at det har været noget arveligt.

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Feluca09 skriver:

Hold da helt op..det jo et rigtig slot...smiler...det ser bare super lækkert og stemningfyldt ud....vildt misundelig... og vor dejligt i havde en dejlig weekend sammen...

eeej vor kunne jeg godt bruge sådan en tur med min kæreste...ville da være for lækkert....

Det er da bare med at invitere så

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Tjuhl skriver:

åh hvor er det smukt med al sneen - så gør det ikke så meget at det er diset

men der er dælme mange huller i alleen ned til slottet, syntes I ikke? vi kørte derned i sommers og kiggede, men bilen bumpede rundt

Jo den var helt vildt hullet. Og fuldstændig is-glat... vi kører med sommerdæk, så da vi nåede dertil måtte Carsten overtage det turde jeg bare ikke.

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

lion skriver:

Lyder til at I har haft en super skøn weekend, med massere af kæresteri og hyggeri.

Nogle flotte billeder derfra.

Ja det var virkelig fantastisk

Anmeld

18. januar 2010

TbCp

Anna-jonas skriver:

Åhhhhhh.....altså, Tina.....det lyder bare perfekt. Tænk at få lov at sove uforstyrret i 2 hele nætter. Det ser bare så romantisk ud............håber at Carsten værdsatte overraskelsen. Han troede vel ikke, at det var sådan en "stor" ting??

Knus Mette

Og vi vågnede udhvilede af os selv lidt i 8 utroligt!

Han blev virkelig virkelig glad, han havde lidt haft på fornemmelsen at det var noget i den stil.
Nu overvejer han så hvad han skal finde på, vi har lidt planer om at vi skal skiftes til, resten af året, at planlægge en overraskelse hver måned  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.