Skal, skal ikke ringe til lægen???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

613 visninger
6 svar
0 synes godt om
18. januar 2010

sbs78

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal ringe til lægen. I går efler manden og jeg havde "hygget" os fik jeg de vildste kramper i underlivet. det gjore virkeligt ondt. Jeg har også i genmmen en periode gået og haft ondt  i min venstre side, og i går sammen med kramperne blev det bare helt slemt i siden. Jeg har spurgt min læge om hvorfor jeg har ondt i siden, men han viste ingen ting, jeg skulle bare komme med en urin prøve, for at se om der var blod i den, nogen med nyerne at gøre.

Jeg skal til jordmoder på næste mandag, så jeg kunne også bare se tiden an????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

MaleneG

sbs78 skriver:

Jeg er lidt i tvivl om jeg skal ringe til lægen. I går efler manden og jeg havde "hygget" os fik jeg de vildste kramper i underlivet. det gjore virkeligt ondt. Jeg har også i genmmen en periode gået og haft ondt  i min venstre side, og i går sammen med kramperne blev det bare helt slemt i siden. Jeg har spurgt min læge om hvorfor jeg har ondt i siden, men han viste ingen ting, jeg skulle bare komme med en urin prøve, for at se om der var blod i den, nogen med nyerne at gøre.

Jeg fik selv en del kramper i siden da jeg ventede mig, nogengange så kraftig at jeg kun kunne ligge musse stille for ikke at skrige af smerte, men det var fordi bebser lå og æltede tarmene.

Anmeld

18. januar 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
sbs78 skriver:

umiddelbart tænker jeg ligamentsmerter... de kan godt gøre HAMMER ondt, og specielt hvis I har haft sex og ledbånd derfor bliver "provokeret". Hvis du er bekymret synes jeg da du skal ringe til lægen - siger altid "hellere en gang for meget end en gang for lidt"...

Knus Caroline, 34+3

Anmeld

18. januar 2010

sbs78

Caroline86 skriver:

umiddelbart tænker jeg ligamentsmerter... de kan godt gøre HAMMER ondt, og specielt hvis I har haft sex og ledbånd derfor bliver "provokeret". Hvis du er bekymret synes jeg da du skal ringe til lægen - siger altid "hellere en gang for meget end en gang for lidt"...

Knus Caroline, 34+3

Jeg synes jeg er bekymret hele tiden  I dag er der ingen ting. Ja selv om det er 3 gang jeg venter mig, ja så er man stadig bekymret

Anmeld

18. januar 2010

SaNiNa

Jeg tænker osse ligasmerter, men syntes du skal ringe til din læge for du kan osse have en blærebetændelse.

Håber det snart holder op

Anmeld

18. januar 2010

sbs78

Nå så har jeg snakket med lægen. Skal der ned kl 14, så nu må vi se hvad han siger.

Anmeld

18. januar 2010

sbs78

Lige en opdate

Jeg har fået en henvisning til en scanning her en af dagen. Min læge mener måske at jeg har en cyste, og det måske er der for jeg har ondt i siden. Han mærkede på min livmoder og den var lige så stor som hvis jeg var i uge 24, og det kan jo ikke helt passe, da jeg kun er 16+1. Jeg spurgte lægen om jeg skulle bekymrer mig, men det skulle jeg ikke, men jeg kan nu ikke helt lade værer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.