Nyt spisebord til mig ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
6 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

weehu nu har manden endelig sagt ja til vi kunne bestille "mit" lækre spisebord og så oveni fik jeg "lov" at købe nye stole til, ved godt det er mange penge, men ved bare det er alle pengnede værd !! heh.. så nu er det bestilt og så GLÆDER jeg mig bare til det kommer

Når ville absolut ingen ting med dette indlæg bare lige fortælle hvor glad jeg lige blev hehe.. ( utroligt man kan blive så glad for man får nyt spisebord )

Her er det så: Stolende er dog sorte dem vi har bestilt:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

wamse

Total min stil Kan godt forstå du vil dele med os, den er så fed.

Anmeld

17. januar 2010

Maise

Malou Vilma Nørgaard skriver:

weehu nu har manden endelig sagt ja til vi kunne bestille "mit" lækre spisebord og så oveni fik jeg "lov" at købe nye stole til, ved godt det er mange penge, men ved bare det er alle pengnede værd !! heh.. så nu er det bestilt og så GLÆDER jeg mig bare til det kommer

Når ville absolut ingen ting med dette indlæg bare lige fortælle hvor glad jeg lige blev hehe.. ( utroligt man kan blive så glad for man får nyt spisebord )

Her er det så: Stolende er dog sorte dem vi har bestilt:

super flot. er det Elipse ?

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

wamse skriver:

Total min stil Kan godt forstå du vil dele med os, den er så fed.

tak , ja det er bare vildt fedt ..

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Maise skriver:

super flot. er det Elipse ?

tak, jeps det er det

Anmeld

17. januar 2010

Maise

Malou Vilma Nørgaard skriver:

tak, jeps det er det

Arjj det er bare så fedt. min kæreste kan ikke lide det. Alle møbler skal være i træ, helst afsyret, hvis det står til ham.

Anmeld

17. januar 2010

Malou Vilma Nørgaard

Maise skriver:

Arjj det er bare så fedt. min kæreste kan ikke lide det. Alle møbler skal være i træ, helst afsyret, hvis det står til ham.

orh øv, Altså træmøbler er da flotte, men der må gerne være andre typer også hehe

mathias var heller ikke vild med det i starten, og blev med at sige vi skulle finde noget andet, men så så han det i "virkeligheden" og så sagde han at det ikke var så grimt alligevel hehe.. så vi godt kunne bestille det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.