Gymnastik opvisning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.994 visninger
8 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

KWL

Hej alle sammen

Jeg er leder på Mor/far - barn hold og puslinge hold i min lokale gynmastik forening. Midt i marts skal vi have en opvisning og jeg glæder mig helt vildt.

Men jeg mangler ideer og tænkte om der var nogen af jer der var ledere for samme hold og havde nogle gode ideer. Det kan jo også være i er forældre til små gymnaster og har ideer den vej fra.

Eller bare gode ideer

Mange tak - Kristine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

KWL

Slet ingen

I plejer da ellers have skønne ideer nok

Anmeld

18. januar 2010

KWL

Jamen kan det passe

Anmeld

28. januar 2010

KWL

Jamen - dog!! Er ikke sur bare skuffet

Anmeld

28. januar 2010

RumlesMor

Er det et tema du mangler, eller i hvilke form savner du inspiration??

Anmeld

28. januar 2010

KWL

RumlesMor skriver:

Er det et tema du mangler, eller i hvilke form savner du inspiration??

Ja gerne et tema. Det kan også være en super god ide som man har set og som virkede ret godt.

Anmeld

28. januar 2010

RumlesMor

Jeg har selv undervist små i børne-dans, og lavede engang et Cirkeline-tema. Det virkede rigtig godt, og ungerne synes det var sjovt! Evt. redskaber kan forklædes som dagligsdags ting i kæmpestørrelse, fx. tændstiksæsken eller som ost. (Forklædningerne til redskaber kan males på et lagen)

(Tøj til børnene: Pigerne i oversize røde t-shirts m. prikker og strømpebukser, og drengene i gråt m. store øre.)

Ved ikke lige om det var noget i den anledning, men det er i hvertfald let at gå til, og nemt at bygge videre på.

Anmeld

28. januar 2010

KWL

RumlesMor skriver:

Jeg har selv undervist små i børne-dans, og lavede engang et Cirkeline-tema. Det virkede rigtig godt, og ungerne synes det var sjovt! Evt. redskaber kan forklædes som dagligsdags ting i kæmpestørrelse, fx. tændstiksæsken eller som ost. (Forklædningerne til redskaber kan males på et lagen)

(Tøj til børnene: Pigerne i oversize røde t-shirts m. prikker og strømpebukser, og drengene i gråt m. store øre.)

Ved ikke lige om det var noget i den anledning, men det er i hvertfald let at gå til, og nemt at bygge videre på.

Tusind tak. En fed ide

Anmeld

1. februar 2010

Helle30

Kære Kirstine.

Jeg er udd. idrætslærer og har hele min barndom fyldt med erfaring med gym.opv. Faktisk går jeg på et damehold gym+ballstik, som skal have opvisning i foråret, og det er fra den kant, jeg vil give dig mit råd.

I skal vise dét, I har lavet gennem sæsonen. Opvisningen er både for de håbefulde og stolte forældre - og for dé, der evt. har en drøm om at sende deres meget unge poder i foreningslivet, når de bliver gamle nok. Altså skal du også tænke i hvervebaner.

Du har garanteret fået udstukket en tidsramme for, hvor længe jeres indslag må vare. Sæt dig til at sammensætte en musikramme, og brug den i undervisningen, mens du laver mere og mere af det samme, der virker med ungerne. De husker musikken, og det vil hjælpe dem til opvisningen - uanset om dét I laver er af yndig/rytmisk karakter - eller tumlen med redskaber/direkte springgymnastik.

- Helle, der kan få helt sommerfugle i maven over tanken om en opvisning med eget børnehold - på den fede måde. Ønsker dig/jer god fornøjelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.