Jeg er lige rigtig glad :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

361 visninger
1 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

hc=k

Jeg har nogle rigtig slemme oplevelser med mine søstre der ikke rigtig synes at jeg lever som de gerne vil have det. Min ældste søster snakker med overhovedet ikke med fordi hun simpelthen ikke vil efter at jeg blev gravid med min nu 9 ½ måned gamle søn. Den anden er ikke helt så slem som den første og vi snakker sammen tit, men der er bare rigtig mange gange hvor hun lige får et flip og ikke vil kendes ved mig overhovedet, mest fordi hun ikke lige synes at min kæreste er hendes kop te. Nå men jeg flyttede for noget tid siden laaangt væk fra der hvor jeg kommer fra og hvor min familie bor, min søster blev rigtig sur og sagde at hun ikke ville snakke med mig og at hun aldrig ville komme og besøge mig og da slet ikke hvis min kæreste var hjemme, meeeen meeeen meeeen tingende ændre sig åbenbart og det er jeg bare så glad for. I dag var min mor, min søster og hendes nu 1½ gamle søn på besøg og vi hyggede os virkelig meget alle sammen. Min søster er gravid og skal føde til marts og jeg glæder mig rigtig meget på deres vejne, nu har hun så sagt at jeg blive nødt til at tage med hende ind at føde  JA  der er da heller ikke noget jeg hellere vil... Hun var med mig da jeg fødte min søn og hun var bare en stor hjælp og det er virkelig en ære at skulle vare der når min lille niece ser dagens lys første gang.. Jeg er bare så super lykkelig over at mit liv virkelig falder på plads og at jeg har det så godt..

Det var lige noget jeg følte at jeg ville dele med jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Ox.

Ej hvor dejligt for dig/jer!  Kan godt forstå du er glad!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.