SøsWerge skriver:
Hej piger 
Hmm .. jeg står i en dårlig situation , syntes jeg selv ..
Min kæreste og jeg er blevet inviteret til noget spisning på en sushi restaurant her imorgen, fordi en af vores venner rejser til udlandet i nogle måneder.
Men til denne begivenhed kommer der en pige som prøvede at nuppe min kæreste forrige nytårs aften, ikke nok med det ! Så har vi lige fået af vide at hun sørme er gravid ! Jaja . Godt for hende . Jeg har mega had til hende, og det gør det bestemt ikke nemmere for mig , når hun venter sig en guldklump med hendes kæreste .. jeg er i meget kraftige overvejelser om jeg overhovedet gider at tage med imorgen ..
Hvad syntes I ?
Knus og babystøv til alle , fra mig . 
Gør hvad du føler for, hvis du kan mærke det vil ødelægge en masse og give negativitet er der ingen grund til at tage med og give flere bekymringer, frem for hvis du mener du kan se igennem fingrene med det, og få en god aften selv om hun er til stede 
Jeg kender udemærket følelsen, har et familiemedlem som jeg engang var knyttet til, men som har gjort utrolig meget der bare at skuffet og gjort mig ked, og virkelig også vred, jeg har derfor stort set sagt en del af den familiedel fra, da det kun gav en masse negativt og var længe om det og var ked af det længe, mn har nu hvor det er gjort kun givet lettelse, og hver gang familien kommer på tale giver det ugen ubehag så ved jeg har valgt rigtigt, der er grænser for hvor meget det skal gå ud over en selv 
held og lykke med det hele 
Anmeld