har i noget drengetøj i vil forære væk..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

eliasogmor

Hej

jeg har i dag snakket med min overbo har jeg også gjort flere gange.. Han fik en søn for 5 mdr siden, som nu vejer 8,7 kg...de har ikke så mange penge... så derfor ville jeg høre om i havde lyst til at sponsorere noget tøj.... tænkte at jeg ville samle lidt hvor jeg kunne og så give det til dem... De har løbende fået elias aflagte tøj.. men det er han i en rygende fart vokset ud af.... men hvis i har lyst....knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Henri84

hvad str. snakker vi om??

Anmeld

17. januar 2010

eliasogmor

Henri84 skriver:

hvad str. snakker vi om??

omkring 80 vil jeg tro og op efter.....

Anmeld

17. januar 2010

Moar'en

eliasogmor skriver:

omkring 80 vil jeg tro og op efter.....

SÅ kan vi desværre ikke hjælpe, vi er selv kun ved 74. Håber du finder noget til dem.

Anmeld

17. januar 2010

eliasogmor

Moar'en skriver:

SÅ kan vi desværre ikke hjælpe, vi er selv kun ved 74. Håber du finder noget til dem.

TAK..han er en stor tyk basse, så vil tro det er fra den str...

Anmeld

17. januar 2010

Henri84

Jeg tror godt jeg kan finde nogle trøjer i 80 og bodyer, bukser er jeg mere usikker på da min Elias har korte ben og derfor kun selv er i 80/86
MEN jeg har ikke råd til at kunne sende det, så det skal kunne afhentes (omkring Kolding) eller de skal selv betale for forsendelse...

Anmeld

17. januar 2010

eliasogmor

Henri84 skriver:

Jeg tror godt jeg kan finde nogle trøjer i 80 og bodyer, bukser er jeg mere usikker på da min Elias har korte ben og derfor kun selv er i 80/86
MEN jeg har ikke råd til at kunne sende det, så det skal kunne afhentes (omkring Kolding) eller de skal selv betale for forsendelse...

hej..jeg bor i kolding... han aner ikke jeg gør det her...så kan ikke bede om om penge..men hvis jeg har mulighed for at hente det selv vil jeg gerne....

Anmeld

17. januar 2010

Henri84

Jamen hvis du bor i Kolding skulle det da ikke være noget problem Sender du ikke lige en privatbesked, så kigger jeg hvad vi har liggende og skriver tilbage om en dag eller 2 når jeg har haft tid til det ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.