Det kilder ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.277 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Risen

Hej piger, det lyder måske en smule mærkeligt, men her på det sidste har det bare kildet helt vildt i maven ? hmm.. Tænkte at det måske var spark, men det er så svagt som små hår der rammer indersiden af maven.. Nogen der har prøvet det ? ..

Knus Maria

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

LouiseNielsen

Risen skriver:

Hej piger, det lyder måske en smule mærkeligt, men her på det sidste har det bare kildet helt vildt i maven ? hmm.. Tænkte at det måske var spark, men det er så svagt som små hår der rammer indersiden af maven.. Nogen der har prøvet det ? ..

Knus Maria

Tror det er de små "blob" du mærker....

Anmeld

17. januar 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Tror det er de små "blob" du mærker....

Ja, men har mærket liv tidligere, og det føltes anderledes?.. det her er bare næsten irriterende fordi det kilder så meget

Anmeld

17. januar 2010

LouiseNielsen

Risen skriver:

Ja, men har mærket liv tidligere, og det føltes anderledes?.. det her er bare næsten irriterende fordi det kilder så meget

Nu er jeg jo 28+1 uger henne idag... Men får også af og til den følelse, og det er når han lige stryger en fod hen over indersiden af min mave..... Din baby er jo ik så stor endnu, så derfor kan jo være det er noget af det samme som sker for dig??

Anmeld

17. januar 2010

Risen

LouiseLarsen skriver:

Nu er jeg jo 28+1 uger henne idag... Men får også af og til den følelse, og det er når han lige stryger en fod hen over indersiden af min mave..... Din baby er jo ik så stor endnu, så derfor kan jo være det er noget af det samme som sker for dig??

Årh et sent tillykke med graviditeten .. Ja det er måske spark så, men bare meget mildt.. hehe.. Glæder mig till at kæresten kan mærke det også.. hvornår begynder andre at kunne mærke sparkene egentlig ?

Anmeld

17. januar 2010

Risen

Ingen andre der kan hjælpe ?

Anmeld

17. januar 2010

lululupo

altså måske det lyder mystisk men havde det på et tidspunkt som om en slørhale levede i min mave, og ja det kildede om det var det ene eller andet ved jeg dog ikk.....

Anmeld

18. januar 2010

LouiseNielsen

Risen skriver:

Årh et sent tillykke med graviditeten .. Ja det er måske spark så, men bare meget mildt.. hehe.. Glæder mig till at kæresten kan mærke det også.. hvornår begynder andre at kunne mærke sparkene egentlig ?

Jeg var 18 uger henne da min kæreste kunne mærke sparkene  meget svagt uden på maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.