Anonymitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

354 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Anonym trådstarter

Kan man ikke være anonym når man gerne vil besvare et indlæg? Jeg kan kun "finde ud af" at oprette indlæg som anonym..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Kan man ikke være anonym når man gerne vil besvare et indlæg? Jeg kan kun "finde ud af" at oprette indlæg som anonym..

Nej, det kan du (heldigvis) ikke.. men du kan jo altid skrive en privat besked hvis ikke du vil være for offentlig.

Knus..

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

Okay. Ja det er jo fint nok at man ikke altid kan skjule sig bag en anonymitet, men ind imellem, ville det være dejligt

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Anonym skriver:

Okay. Ja det er jo fint nok at man ikke altid kan skjule sig bag en anonymitet, men ind imellem, ville det være dejligt

Kan godt følge dig....tit jeg ikke svarer fordi jeg ikke har lyst til at skrive en masse personligt, eller meget personligt.

Knus..

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Kan godt følge dig....tit jeg ikke svarer fordi jeg ikke har lyst til at skrive en masse personligt, eller meget personligt.

Knus..

Lige præcis

Anmeld

17. januar 2010

Michael healer

Eva skriver:

Knus..

Hej

Den eneste mulighed jeg så lige kan komme på er, at man oprette en profil mere, som er aninym, og svare med den i de tråde hvor man ikke vil bruge sin alminde profil

mvh Michael

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

Ja det kunne man selvfølgelig gøre..

Anmeld

17. januar 2010

Honningblomst

Michael healer skriver:

Hej

Den eneste mulighed jeg så lige kan komme på er, at man oprette en profil mere, som er aninym, og svare med den i de tråde hvor man ikke vil bruge sin alminde profil

mvh Michael

God idé....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.