Ingen Oldemor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

610 visninger
3 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Sky

Mere end nogensinde, ønsker jeg nu at blive gravid...

Min mormor fik i går en massiv hjerneblødning, og kommer aldrig mere til bevidsthed - det ved lægerne med sikkerhed, og selvom det er hårdt ønsker jeg det inderst inde heller ikke, for hun har ikke fortjent et liv som grøntsag - så er en hurtig død langt bedre for både hende og min morfar.

Men der er én ting der virkelig stikker i mit hjerte - hun nåede aldrig at blive oldemor, og det var hende højeste ønske... Hun har været senil længe, men ligemeget hvor glemsom og fraværende hun kunne være, så glemte hun ALDRIG at spørge mig hver gang vi sås, om jeg var gravid... aldrig... I starten grinede vi, men nu hvor vi er igang med projekt baby gør det bare så ondt at vi aldrig nåede at gi hende det hun ønskede sig så inderligt på hendes sidste dage... et lille oldebarn.

Jeg ved at det måske kan virke dumt, men hun havde bare så meget fortjent det, og jeg ville så gerne ha at mine børn havde mødt hende.

Ha' det godt i himlen mormor

/L

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

nannanadja

men en god oldefar har du til dit barn

jeg har også mistet mine børns oldemor inden jeg fødte min 3 barn, så ved hvordan du har det.

jeg fik veer og skulle føde min dejlige dreng, desvære var han død i min mave da vi kom på sygehuset, min farmor ønskede sig også så højt et barnebarn til og jeg ville gernre gi hende et til efter vi mistede men lige præcis ugen efter vi mistede vores dreng... døde min farmor.. jeg har fået en dreng her for 6 mdr siden og oldefar er så glad igen--- så husk oldefar får helt sikkert smilet frem igen når baby kommer.

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Jeg ville også SÅ gerne have haft at David havde mødt sin Oldefar (min bedstefar) - han var bare jordens mest fantastiske menneske!

Min egen oldemor døde 3 dage efter jeg fandt ud af jeg var gravid 1. gang - det kunne da have været sjovt hvis hun havde nået at være tipoldemor!

Anmeld

17. januar 2010

oo

åh altså vi mistede også Sørens mor for to år siden og hun ville så gerne have set ham få børn. vi var da et år inde i projekt baby og jeg tudbrølede over at hun ikke kommer til at være mormor for vores børn. hans far døde da han var 16, så vi har hverken en farmor eller farfar eller oldemor eller oldefar på hans side

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.