Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Synes det er et skønt nummer, og rigtig god video.
For alle os som kommer igennem ventetide ved at komme af med en hel masse tårer... Så har jeg advaret jer
http://www.youtube.com/watch?v=JqfGqOx2iDQ&feature=related
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jep, jeg satte den også herind for nogle måneder siden og TUDBRØLER hver gang jeg hører den
Tjuhl skriver: jep, jeg satte den også herind for nogle måneder siden og TUDBRØLER hver gang jeg hører den
Ja den er ond ved tårerkanalerne, men skøøøøn melodi.
Alexis skriver: Ja den er ond ved tårerkanalerne, men skøøøøn melodi.
ja og så er det helt befriende at finde en sang der handler om helt præcist DET og ikke en sang som man får analyseret frem til at det lige passer på ens situation eller følelser, men som man godt ved nok handler om noget helt andet...hvis du forstår
Tjuhl skriver: ja og så er det helt befriende at finde en sang der handler om helt præcist DET og ikke en sang som man får analyseret frem til at det lige passer på ens situation eller følelser, men som man godt ved nok handler om noget helt andet...hvis du forstår
Yes jeg forstår
Det jo ikke synderligt meget man finde af den slags sange derude...
Puhaaa... sidder med tårer i øjnene og tænker: "I want that...."
Smuk melodi, god sanger og rørende video..
sidder og tud brøler og prøve og gemme det for min kæreste, den var satme god.HULK SNØFT HULK
kan ikke se denDer er kryds over??
SÅ ER DET MIN TUR TIL AT TUDE...
Kruse90 skriver: kan ikke se denDer er kryds over??
Underligt Ser ud til, at alle andre kan se den. Jeg kan da sende dig linket i pb?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128