Koster det virkelig....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Bom

Hvis du skal betale penge for at få den, og det er en arbejdsgiver der vil have den, så synes jeg da at de selv skal betale, det er jo ikke dig der sys de skal ha den.. Hvis du forstår..

Men jeg har nu aldrig giver noget for den, hentede en i maj 09, da jeg søgte nyt arbejde..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

Mira0911

Der står man skal medbringe legimation, som er udstedt af en offentlig myndighed... Så er sygesikring vel nok...

Anmeld

17. januar 2010

Vial

Du skal have pas eller kørekort med, hvis du skal have udleveret en straffeattest.

De tanker du har om, at man skal betale for "bare et stykke papir". Holder ikke rigtigt. Det er jo arbejdskraft, drift osv. du skal betale for, HVIS du skal betale noget.

Der er jo mange ydelser, der koster meget mere end det stykke papir det et trykt på  

Anmeld

17. januar 2010

Halbschön

MoarJ skriver:

Sygesikringskort er det nok, når man skal hente den?

Hej søde.. har hentet en tre gange pga nyt job, og ingen af gangene skulle jo betale... Skulle dog vise billed-id, og da jeg ikke har kørekort var det pas for mit vedkommende...
Knus

Anmeld

17. januar 2010

Vial

MoarJ skriver:

Der står man skal medbringe legimation, som er udstedt af en offentlig myndighed... Så er sygesikring vel nok...

Da jeg arbejdede ved politiet lavede jeg netop straffeattester, og der godtog vi ikke sygesikringskort. Et pas, et kørekort eller en dåbsattest var, hvad vi godtog.

Anmeld

17. januar 2010

Mira0911

KaMa skriver:

Du skal have pas eller kørekort med, hvis du skal have udleveret en straffeattest.

De tanker du har om, at man skal betale for "bare et stykke papir". Holder ikke rigtigt. Det er jo arbejdskraft, drift osv. du skal betale for, HVIS du skal betale noget.

Der er jo mange ydelser, der koster meget mere end det stykke papir det et trykt på  

Okey... Ja ser jo så lige at min pas er for gammelt...  Udløb for nogen år siden... Hmm....

Anmeld

17. januar 2010

Vial

MoarJ skriver:

Okey... Ja ser jo så lige at min pas er for gammelt...  Udløb for nogen år siden... Hmm....

Det gør ikke noget, at det er udløbet, hvis du skal bruge det til dokumentation. Et pas er et andet godt eksempel på noget, som koster MEGET mere end det papir det er trykt på: 600 KR!!!

Anmeld

17. januar 2010

Mira0911

KaMa skriver:

Det gør ikke noget, at det er udløbet, hvis du skal bruge det til dokumentation. Et pas er et andet godt eksempel på noget, som koster MEGET mere end det papir det er trykt på: 600 KR!!!

Okey... Pyyh... Jeg skal have straffeattest til mit nye job...

Anmeld

17. januar 2010

Vial

MoarJ skriver:

Okey... Pyyh... Jeg skal have straffeattest til mit nye job...

Tillykke med dit nye job

Pssst: Har du så sikret dig, at det ikke er børneattest også? Der findes jo tre slags straffeattester..

Anmeld

17. januar 2010

Mira0911

KaMa skriver:

Tillykke med dit nye job

Pssst: Har du så sikret dig, at det ikke er børneattest også? Der findes jo tre slags straffeattester..

Tak skal du have... Det er plejehjem jeg skal arbejde på... Så er det ikke privat attesten så?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.