Zoneterapi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.539 visninger
5 svar
0 synes godt om
17. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Nogen af jer der har erfaring (god/dårlig) med zoneterapi i forbindelse med lange cyklusser og barnløshed?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

NoName

Overvejede det, snakkede med en zoneterapeut om det, hun ville gerne hjælpe. Men fik mig aldrig taget sammen...

NoName 12+4

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Det er ikke helt det samme...

Men vi har en zoneterapeut tilknyttet det dagtilbud jeg arbejder i og hende var jeg ved 12 dage efter aborten - og er jo altså blevet gravid igen uden at have fået mens... Om det er det der har gjort det er jo ikke til at sige

Anmeld

17. januar 2010

oo

nu ved jeg ikke lige hvor du bor, men jeg har - herinde - fået kontakt med en healer der er under uddannelse og derfor healer gratis, og specifikt mod barnløshed. vi regner selv med at se hende næste gang vi skal til københavn. jeg kan give dig hendes profil navn hvis du er interesseret?

jeg har enormt god erfaring med healing i andre sammenhænge

Anmeld

17. januar 2010

Sofiedk

Det lyder da vildt spændende med en healer ... har rigtig mange gange selv tænkt på at forsøge akupunktur eller zoneterapi og har besluttet mig for at hvis det ikke bliver denne gang skal jeg forsøge mig i det alternative til næste iui ... vil da meget gerne vide hvad hende healeren hedder?

Anmeld

17. januar 2010

Vial

Alexis skriver:

Nogen af jer der har erfaring (god/dårlig) med zoneterapi i forbindelse med lange cyklusser og barnløshed?

Modsat healing og zoneterapi foreligger der gode forskningsresultater for, at akupunktur hjælper barnløse til at blive gravide.

http://www.trianglen.dk/DK/forskning/akupunktur/konklusion.htm

Så skal du ud i alternativ behandling for at fremme en graviditet, så er pengene måske rigtig godt givet ud på akupunktur.

Jeg blev gravid efter første iui forsøg - og modtog akupunktur lige efter. Det samme gælder min kollega. Negativ første gang, men så fik hun akupunktur efter andet forsøg, og hun fødte en skøn lille datter i sommer.

Det skal dog siges at de gode resultater med akupunktur i barnløshedsbehandling er rettet mod IVF. Mine læger og deres tilknyttede akupunktør fortalte dog, at der også var gode resultater ved inseminering.

Held og lykke ud i behandlingerne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.