Hej piger
Jeg er ny herinde og tænkte jeg lige ville sige hej. Så
Jeg har en dreng på 2 år og vi har arbejdet

på at han skal blive storebror siden oktober. Sidst gik der et lille års tid før det lykkedes. Jeg har altid haft meget uregelmæssig cyklus og føler også at den nemt bliver påvirket af at jeg jo gerne vil at det skal lykkes hvorfor jeg har prøvet at have div. graviditets symptomer

desværre uden at det dermed betød at der var gevinst

.
Så har ingen ide om hvornår det helt præcis bliver der skal testes, og er derudover i tvivl om det overhovedet vil give et brugbart resultat.
Da jeg var gravid sidst havde jeg i 2 mdr tisset på ægløsning-test sticks uden noget udslag, og det var først da min læge havde taget en blodprøve at han mente at det måtte der altså have været udfra mine hormontal og han syntes jeg skulle tage en graviditetstest. Den alm. håndkøbstest jeg ræsede ned og købte gav et udefinerbart resultat, så måtte op til lægen og have taget en test før jeg kunne få svar på at jeg altså havde haft ægløsning og var gravid. Surprise!!!
En veninde sagde at det vist var forskelligt hvor mange hormoner man udskilte i urinen hvorfor ikke alle fik lige stor udslag på tests.

Nå men der jeg er på vej hen er om der i jeres erfaring er forskel på tests og deres "følsomhed"? Hvilke I kan anbefale?
Og hvordan takler I det her med ikke at skrue forventningerne for højt op hver gang?

Jeg har her i dag haft det underligt i maven - skifter mellem at tænke at det er min mens der er på vej og til at det måske kan være at jeg er gravid. Det er til at blive helt rundtosset af