Stokke Xplory søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.062 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Isabeau

Hej!

Min ryg kan ikke holde til mere! Har så ondt, når jeg skal rende rundt med den autostol... Så at man kan få en autostol på stativ, på hjul - det ville være kanon!

Nogen der har en billig til salg? Se billede, farven er ligegyldigt...

Diana, mor til Stella på 4,5 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

LinLin

Forstår ikke hvorfor du skal rende rundt med den..?!

Anmeld

16. januar 2010

kiroo

Mor til David skriver:

Forstår ikke hvorfor du skal rende rundt med den..?!

næ det gør jeg heller ikke, kan du ikke lade den sidde i bilen og så have en lille klap vogn, for det er jo rent faktisk det det er man kan få.. ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

16. januar 2010

kiroo

Isabeau skriver:

Hej!

Min ryg kan ikke holde til mere! Har så ondt, når jeg skal rende rundt med den autostol... Så at man kan få en autostol på stativ, på hjul - det ville være kanon!

Nogen der har en billig til salg? Se billede, farven er ligegyldigt...

Diana, mor til Stella på 4,5 mdr.

http://www.babybusiness.dk/barnevogn-eller-kombivo gn-til-baby.html

Anmeld

16. januar 2010

Isabeau

Når jeg er ude og handle, sætter jeg hende i autostolen, og så op i indkøbsvognen. Når vi skal besøge familie og venner, er hun i autostolen...

Bare det og skal løfte hende ud i bilen, kan være ekstremt hårdt! Så kunne det være rart at ha´ en "autostol på hjul"

Men modtager skam gerne andre gode råd og ideer. Min mand går på kursus, og kan jo ikke altid være der og hjælpe.

Tjekkede ellers lige linket; det er netop sådan en, jeg gerne vil ha´, men igen; evt. en brugt. De er godt nok dyre, syntes jeg.

Anmeld

17. januar 2010

DK

På en bugaboo kan du også montere en autostol på! Det er super smart, hvis man bare lige skal noget hurtigt, og børnene fx. sover! Så kan de bare blive i autostolen.

Derudover skal man dog huske, at de ikke kan tåle at være i autostolen "forevigt", he he... Se billede i fuld størrelse

Anmeld

17. januar 2010

DK

17. januar 2010

Isabeau

DK skriver:

På en bugaboo kan du også montere en autostol på! Det er super smart, hvis man bare lige skal noget hurtigt, og børnene fx. sover! Så kan de bare blive i autostolen.

Derudover skal man dog huske, at de ikke kan tåle at være i autostolen "forevigt", he he... Se billede i fuld størrelse

Det ved jeg, men mener ikke, hun tager skade af at ligge i autostolen, mens jeg handler lidt mælk

Men tak - den er mega smart!

Anmeld

19. januar 2010

DK

Jeg er helt enig. Jeg vil have en bugaboo vogn, bl.a. fordi at man kan sætte autostolen på. Jeg var også ved at SLÆBE mig ihjel sidste gang!! Det er nemlig super praktisk at det lige kan klikkes på stellet. Hvis man så har en isofixbase også, så er man jo næsten i himlen!!

Anmeld

19. september 2010

dollygirl

hejsa jeg sælger en stokke klapvogn meget billigt. fejler intet og ser meget ny ud . i ¨blå farve. Skriv til mig minaalizai@hotmail.com

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.