Behøver lige lidt hjælp......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

421 visninger
3 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

lollandpigen

Hejsa alle I dejlige piger herinde....

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.....

Jeg er gravid i 12+3 og har stort set hele min gradivitet døjet med kvalme, svimmelhed, opkast, hovedpine og træthed.

Jeg har her siden mandag vejet mig hver dag for at tjekke at jeg ikke tabte mig meget, da min læge sagde det var vigtigt at jeg ikke tabte mig gevaldigt meget.

Jeg har siden mandag tabt 2 kg og siden mit første gradivitet besøg den 8 December tabt mig 5,2 kg hvilket jeg godt ved var på lægen vægt jeg blev vejet der....

Nu ved jeg ikke om 2 kg er meget på 6 dage og om i ville kontakte lægen mandag eller hvad?? Var til scanning i tirsdags og den lille havde det godt.

Nogle andre der har døjet med kvalme og opkast at I har tabt jer under gradiviteten??

Håber at nogle vil hjælpe og komme med et råd. jeg gider heller ikke ringe til lægen og virke hysterisk hvis det ikke er noget at være hysterisk over...

De bedste hilsne rog ønsker om en god lørdag til alle fra Dorthe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Enayia

lollandpigen skriver:

Hejsa alle I dejlige piger herinde....

Håber der er nogle der kan hjælpe mig.....

Jeg er gravid i 12+3 og har stort set hele min gradivitet døjet med kvalme, svimmelhed, opkast, hovedpine og træthed.

Jeg har her siden mandag vejet mig hver dag for at tjekke at jeg ikke tabte mig meget, da min læge sagde det var vigtigt at jeg ikke tabte mig gevaldigt meget.

Jeg har siden mandag tabt 2 kg og siden mit første gradivitet besøg den 8 December tabt mig 5,2 kg hvilket jeg godt ved var på lægen vægt jeg blev vejet der....

Nu ved jeg ikke om 2 kg er meget på 6 dage og om i ville kontakte lægen mandag eller hvad?? Var til scanning i tirsdags og den lille havde det godt.

Nogle andre der har døjet med kvalme og opkast at I har tabt jer under gradiviteten??

Håber at nogle vil hjælpe og komme med et råd. jeg gider heller ikke ringe til lægen og virke hysterisk hvis det ikke er noget at være hysterisk over...

De bedste hilsne rog ønsker om en god lørdag til alle fra Dorthe

Hej du.

Jeg vil først og fremmest altid sige, hellere gp til lægen een gang for megen end een for lidt.

For at komme til sagerne, havde jeg selv rigtig rigtig meget kvalme de første 4 måneder. Det var sådan set lige meget hvad jeg drak eller spiste så røg det op igen.

Det bedste råd jeg fik (også det man MINDST) har lyst til var faktisk at spise mariekiks, eller tvebakker, de suger nemlig alt væsken i maven, så kaster du ikke så meget op. Spis dem evt inden du går i seng og når du vågner, eller i løbet af dagen når du begynder at få det dårligt. Det er det eneste råd jeg lige kender.

Håber den snart forsvinder, kvalme er noget FÆLT noget!

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Jeg synes 2 kg. på så kort tid er værd at råbe vagt i gevær over, så jeg ville kontakte lægen Håber du er frisk, men selvfølgelig er du også det.

Anmeld

16. januar 2010

lollandpigen

Spiser faktisk mariekis og æbler hverdag inden jeg ligger mig til at sove og hver dag inden jeg står op.... Je ghar det fint så længe jeg ligger i min seng eller på sofaen men ligeså snart jeg rejser mig op sidder eller går rundt kommer kvalmen væltende ind over mig så ubehageligt....

Har det endelig oki men er nervøs da mine læber sprækker til bløds og jeg føler træthed så meget tror jeg kunne sove døgnet rundt.... ve dikke om læberne er pga af kulden eller hvad man bliver batre nervøs....

Tak for de super råd...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.