hjælp. 2 års fødselsdag hvad skal theis ønske sig.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.731 visninger
11 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

min søn bliver 2 til marts, men har ikke nogen ide om hvad han skal ønske sig.

ønsker jeg har:

junior seng (får han af os forældre)( da han næsten har kræfter til at hive sig over gelenert i tremmesengen)

tøj (str 92)

og så har jeg ikke rigtig flere ønsker til ham.

hjælp....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Cris

Kan du ikke købe et eller andet hos BR og så få den pakket til ham? Jeg synes ikke, at man SKAL have masser af store ting! Det er dejligt, at han ikke mangler noget så bare et eller andet sjovt til at lege med skulle være rigeligt. Jeg ved det ikke, måske er det bare mig der ikke tænker så stort og tingene der mangler hos os bliver købt, når der er behov for det (og det er bare dejligt, når der sker, når der er noget på udsalg!)

Anmeld

16. januar 2010

hannetheis

Cris skriver:

Kan du ikke købe et eller andet hos BR og så få den pakket til ham? Jeg synes ikke, at man SKAL have masser af store ting! Det er dejligt, at han ikke mangler noget så bare et eller andet sjovt til at lege med skulle være rigeligt. Jeg ved det ikke, måske er det bare mig der ikke tænker så stort og tingene der mangler hos os bliver købt, når der er behov for det (og det er bare dejligt, når der sker, når der er noget på udsalg!)

vi plejer også at købe når der er behov for det.

men ved familien vil have en ønskeseddel hvor der står hvad de kan købe. har flere gange sagt at jeg hellere vil have pengene sat ind på hans bankbog og så kan jeg bruge pengene derfra til at købe det han mangler. men det er ikke en personlig gave.

Anmeld

16. januar 2010

3drenge

Han kan evt. ønske sig noget til udenfor. F.eks. sådan en stor sanse/motorik gynge, rutchebane, løbecykel, traktor med anhænger o.s.v, det har vores drenge haft megen glæde af

Han kan også begynde at "samle" på Bruder maskiner, de koster en del men holder også og drenge plejer at være vilde med dem. Vi har selv en "KÆMPE" samling

Brio og Dublo kan man næsten ikke få for meget af. Min den ældeste på snart 8, sidder stadig og bygger med de store klodser og det er sådan noget der kan gemmes til børnebørn engang, da det jo bare holder.

Anmeld

17. januar 2010

hannetheis

lukasogsilas skriver:

Han kan evt. ønske sig noget til udenfor. F.eks. sådan en stor sanse/motorik gynge, rutchebane, løbecykel, traktor med anhænger o.s.v, det har vores drenge haft megen glæde af

Han kan også begynde at "samle" på Bruder maskiner, de koster en del men holder også og drenge plejer at være vilde med dem. Vi har selv en "KÆMPE" samling

Brio og Dublo kan man næsten ikke få for meget af. Min den ældeste på snart 8, sidder stadig og bygger med de store klodser og det er sådan noget der kan gemmes til børnebørn engang, da det jo bare holder.

vi bor i lejlighed så har desvære ikke mulighed for at have så meget til at bruge udendøres.

men brio og dublo var en god ide. tak

Anmeld

17. januar 2010

Monica

Bøger, traktor med vogn (til at lege med inden døre) CD afspiller med børne cder til værelset. Sjovt sengetøj som Kaj og Andrea eller Bamse -  sådan noget er blevet et hit her...

Monica med Gustav 010707

Anmeld

17. januar 2010

Liva

Hej.

Jeg har selv en dreng der bliver 2 til april og mangler også lidt gode ideer. Lige for tiden er han vild med at skille ting ad, så jeg skal lige have undersøgt om man ikke kan få noget med store skruer han kan ønske sig. Ellers briotog, løbecykel og en traktor i Bruder e.l.

Kh Liva

Anmeld

17. januar 2010

hannetheis

sengetøj var en god ide.

og setoanlæg.

kom endelig men flere forslag

Anmeld

17. januar 2010

nannanadja

bobbles tumledyr

værktøjs bænk i plastic med div forskellige plastic værktøjsting til (det må da blive et hit

el bil eller el motorcykel  ( de har været et hit her)

Anmeld

17. januar 2010

LinLin

Løbecykel!

Her har Thomas tog hittet siden han var 1½ (bliver snart 3&frac12 - så det har han i tre forskellige udgaver Der findes en træudgave der kan bygges sammen med BRIO.

Ellers: DUPLO, højtlæsningsbøger, musik-cd'er...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.