Troldekugler

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

541 visninger
8 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Vinker

Nogen der kender til de smykker ?

Jeg fik et armbånd i julegave af Morten, men har lige været inde og bytte det og er nu istedet startet på mit helt eget troldekuglearmbånd, men åååh det er godt nok svært at vælge mellem de mange flotte og også dyre ting at få på.

Gad også godt have en halskæde og en ring og og og..... suk, de rige har mange glæder

Godt jeg "snart" har fødselsdag så jeg kan ønske mig nogle flere kugler til mit armbånd. Det tar vidst noget tid før jeg får det helt fyldt....

Link til deres hjemmeside: http://troldekugler.dk/da-DK/catalog/DKK/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

oo

jep dem kender jeg godt, min mor har flere der er så overfyldt at hun ikke kan løfte den ene arm

vi gav en uglekugle til en af niecerne på Sørens side, da hun blev student i sommers

Anmeld

16. januar 2010

Vinker

Tjuhl skriver:

jep dem kender jeg godt, min mor har flere der er så overfyldt at hun ikke kan løfte den ene arm

vi gav en uglekugle til en af niecerne på Sørens side, da hun blev student i sommers

Kan godt lide at der er forskellige prisklasser så vi alle kan være med selvom det render op hvis man vil fylde sit armbånd. Jeg har forsøgt at holde prisen en smule nede og alligevel har jeg lavet en ønskeseddel på løber op i 4465 kr  meeeen så har jeg også 2 kugler på, som jeg købte idag, som jeg gerne vil ha byttet.....

Anmeld

16. januar 2010

Klitgaard

Hvor fint kan godt forstå du er glad for det

Anmeld

16. januar 2010

TbCp

Hvor er det bare fint!!!

Der var vist lige et ønske til min ønskeseddel

Anmeld

17. januar 2010

sarahb

jaaa det er ret cool... og man kan give dem til enhver anledning... giver altid min mor .. en masse der har betydning for hende...
fx. fik hun skrifterullen da isaac blev født med hans navn og fødselsdato. hun har fået et E for hendes mand, en fisk da hendes far var fisker, en terning da hun har yatzy klub med resten af kvinderne i familien. en chat ansigt for hun skriver hele tiden smsér til mig, stjernetegn og jaaa jeg kunne blive ved.. hun er oppe på 2 armbånd der er fyldte og en halskæde

De er så gode og man kan bruge dem til alt.. Så det er bare med at ønske sig.
Og så mener jeg der er klippekort nede i den smykke butik der forhandler dem nede i byen.

Anmeld

17. januar 2010

lion

Ja det er nogle flotte smykker.

Jeg vil gerne ønske mig et armbånd, men så skal Jacob give det.

Jeg fik et pandora armbånd af familien og ikk fået et led siden, men jeg har så tabt mig så jeg kan tabe armbåndet

Anmeld

18. januar 2010

Vinker

TbCp skriver:

Hvor er det bare fint!!!

Der var vist lige et ønske til min ønskeseddel

Jeg kan bare sidde og kigge længe på den hjemmeside. Jeg ska også ind i smykkebutikken idag for jeg vil ha byttet de 2 kugler jeg købte i lørdags - typisk mig at ombestemme mig, men det er bare svært når der er så mange flotte kugler, suk

Det smarte er også at man kan lave en ønskeseddel inde på hjemmesiden som man kan give videre til dem der skal give en gave

Anmeld

18. januar 2010

Vinker

sarahb skriver:

jaaa det er ret cool... og man kan give dem til enhver anledning... giver altid min mor .. en masse der har betydning for hende...
fx. fik hun skrifterullen da isaac blev født med hans navn og fødselsdato. hun har fået et E for hendes mand, en fisk da hendes far var fisker, en terning da hun har yatzy klub med resten af kvinderne i familien. en chat ansigt for hun skriver hele tiden smsér til mig, stjernetegn og jaaa jeg kunne blive ved.. hun er oppe på 2 armbånd der er fyldte og en halskæde

De er så gode og man kan bruge dem til alt.. Så det er bare med at ønske sig.
Og så mener jeg der er klippekort nede i den smykke butik der forhandler dem nede i byen.

En rigtig god ide at købe noget personligt i gave. Så får armbåndet også en helt anden betydning. Jeg købte tro-håb og kærlighedskuglen da armbåndet er fra Niklas Emil og Morten. Jeg vil også gerne ha den 2 fisk på da både Morten og jeg er fisk i stjernetegn og så overvejer jeg at få et N på for Niklas

Ja jeg har også fået sådan et klippekort med - rigtig smart. Glæder mig allerede til jeg kan få en kugle gratis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.