man er officielt i behandlingspause når...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

373 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

oo

man sender sin mand 3 dage til Esbjerg lige oveni ens ægløsning

ja sgu...det har jeg gjort, og vi kom først i tanker om det lige inden han skulle ud af døren. det var faktisk ret morsomt, for det er en af de eneste måneder i denne her snart 3 år lange kamp, hvor vi IKKE har regnet ægløsning ud og aflyst ALT for at kunne knalde igennem når den kom

vi har dog, for at forsøge at få VORES sexliv tilbage efter et år med IUI behandlinger og inden vi går et nyt år imøde med IVF behandlinger, haft en såkaldt knaldeaftale i denne måned. Den består meget simpelt i, at vi skal knalde hver anden dag. ja...det lyder måske rigtig træls og skema-agtigt, men når jeg er i behandling, kan jeg slet ikke have almindelig sex pga smerter i underlivet og derfor havde vi i oktober sex 1 gang og i november 0 gange. i december knaldede vi igen kun 1 gang, og det hang rigtig meget sammen med, at det er hamrende svært at "huske at gøre det", når nu man er vant til at man ikke kan.

Knaldeaftalen har virket fantastisk herhjemme! det er for det første helt vildt hyggeligt at knalde med Søren og dejligt, bevares!, men det gør også at båndet imellem os er blevet styrket endnu mere...man er bare lidt mere kærlig hele tiden, fordi man føler sig meget tættere på hinanden.

juhuuu! længe leve knalderiet - også selvom vi allesammen godt ved, at det IKKE er sådan de små børn blir til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

JustAnotherName

Take it away 

Måske det mister sin charme, når man har en aftale, fremfor det spontane.
Men det kan altså være nødvendigt, for at få sparket gang i sexlivet igen.
Tro mig, efter at have født to børn med kun 1½ års mellemrum, så kan jeg nu snakke med om, at skulle "tage sig sammen" til at være intime. Ikke at lysten mangler, men dagene går bare, og overskudet kan være forsvindende lille i perioder.
Men når først vi ender med at være sammen, så er det jo skøøønt!!
Og det kan ligesom kickstarte lysten, synes jeg.
Jo mindre sex vi har, des mindre betydning har det for mig. Jeg mærker simpelthen ikke et behov. Men når først vi kommer igang, så vokser min lyst. Og så kan det være en helt god ide, at have en aftale jo ....så kommer det nok helt af sig selv med tiden igen.

Da Kenneth og jeg forsøgte at lave Bianca (jeg havde en ufrivillig abort inden, og der gik ialt 2 x ½ år med at lave hende), havde vi også en aftale om, at vi havde sex hver anden dag. Og når jeg så havde ægløsning, så havde vi sex et par dage op til, og et par dage efter, for at være sikre på, at vi ramte tidspunktet.

Men jo mere jeg forsøgte at lægge hovedet på hylden, og altså holde mine tanker VÆK fra, om jeg nu mon blev gravid, hjalp det til at lade tingene ske af sig selv. Men det var svært, for ønsket var jo så stort.
Men det var faktisk lidt som om, at jeg spændte ben og forhindrede det i at ske, fordi jeg ikke slappede af omkring det.
Da jeg "opgav" og ikke havde NÆR så stort fokus på det (lidt lyv, for selvfølgelig var det i baghovedet altid), så skete det ....endeligt.

Nå, sikke en masse snak....

Men som de kloge siger - handling fremfor ord.... Måske man snart skulle tage sig sammen igen og lokke manden med til lagengymnastik 

Fedt for Jer, at I får knaldet igennem ....om ikke fordi det kan lave babyer, så bare for fornøjelsens skyld   

Anmeld

16. januar 2010

oo

JustAnotherName skriver:

Og det kan ligesom kickstarte lysten, synes jeg.
Jo mindre sex vi har, des mindre betydning har det for mig. Jeg mærker simpelthen ikke et behov. Men når først vi kommer igang, så vokser min lyst. Og så kan det være en helt god ide, at have en aftale jo ....så kommer det nok helt af sig selv med tiden igen.

jeg har det på præcis samme måde!

vi blir også ved at sige, at vi jo godt "kan selv" (Trine og Søren 2 år, haha), men ellers er det jo også bare dejligt at finde tilbage til hinanden igen - især når man ved hvad der venter forude

Anmeld

16. januar 2010

Barbamama

Skønt!!!!!  Jeg tænker også at når man aftaler det kan man gå og lade lidt op til det og glæde sig til det. Du må sgu gå rundt og føle dig konstant mega sexet hi hi. SIkke en selvtillid du får ha ha ha

Anmeld

16. januar 2010

oo

michella80 skriver:

Skønt!!!!!  Jeg tænker også at når man aftaler det kan man gå og lade lidt op til det og glæde sig til det. Du må sgu gå rundt og føle dig konstant mega sexet hi hi. SIkke en selvtillid du får ha ha ha

ja, man føler sig lidt sexylexy bortset fra at Søren har en mani med at skulle holde mig på maven imens så kan man bare VIRKELIG mærke sit flæsk blævrer

Anmeld

17. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

ja, man føler sig lidt sexylexy bortset fra at Søren har en mani med at skulle holde mig på maven imens så kan man bare VIRKELIG mærke sit flæsk blævrer

ha ha ha ha  bare så længe han synes du er dejlig så gør det vel ikke så meget. hi hi

Anmeld

17. januar 2010

anna-jonas

Trine...............sikke et skønt og positivt indlæg. Blev så glad da jeg læste det...............i er jo ved at finde ind til hinandens kerne igen. Hvor må det være en skøn fornemmelse.

Knus Mette

Anmeld

17. januar 2010

Dictes mor

He he, jeg er imponeret over jeres drive Ja det kan jeg sgu ikke prale af herhjemme, hverken før behandlínger, under behandlinger, og ja desværre heller ikke efter... Hmm, ja men sådan er det jo bare nogen gange, jeg håber, at det kan komme tilbage på sporet igen, når baby en gang får sit eget værelse og kan sove nogenlunde igennem

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.