Take it away 
Måske det mister sin charme, når man har en aftale, fremfor det spontane.
Men det kan altså være nødvendigt, for at få sparket gang i sexlivet igen.
Tro mig, efter at have født to børn med kun 1½ års mellemrum, så kan jeg nu snakke med om, at skulle "tage sig sammen" til at være intime. Ikke at lysten mangler, men dagene går bare, og overskudet kan være forsvindende lille i perioder.
Men når først vi ender med at være sammen, så er det jo skøøønt!!
Og det kan ligesom kickstarte lysten, synes jeg.
Jo mindre sex vi har, des mindre betydning har det for mig. Jeg mærker simpelthen ikke et behov. Men når først vi kommer igang, så vokser min lyst. Og så kan det være en helt god ide, at have en aftale jo ....så kommer det nok helt af sig selv med tiden igen.
Da Kenneth og jeg forsøgte at lave Bianca (jeg havde en ufrivillig abort inden, og der gik ialt 2 x ½ år med at lave hende), havde vi også en aftale om, at vi havde sex hver anden dag. Og når jeg så havde ægløsning, så havde vi sex et par dage op til, og et par dage efter, for at være sikre på, at vi ramte tidspunktet.
Men jo mere jeg forsøgte at lægge hovedet på hylden, og altså holde mine tanker VÆK fra, om jeg nu mon blev gravid, hjalp det til at lade tingene ske af sig selv. Men det var svært, for ønsket var jo så stort.
Men det var faktisk lidt som om, at jeg spændte ben og forhindrede det i at ske, fordi jeg ikke slappede af omkring det.
Da jeg "opgav" og ikke havde NÆR så stort fokus på det (lidt lyv, for selvfølgelig var det i baghovedet altid), så skete det ....endeligt.
Nå, sikke en masse snak....
Men som de kloge siger - handling fremfor ord.... Måske man snart skulle tage sig sammen igen og lokke manden med til lagengymnastik 
Fedt for Jer, at I får knaldet igennem ....om ikke fordi det kan lave babyer, så bare for fornøjelsens skyld

Anmeld