Tis i sofaen - hjælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.596 visninger
5 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

et-ønske

Hej,

Vi bor pt sådan at jeg sover på en sove sofa, af stof. I nat kommer min datter ind vil putte ved  mig, naturligvis helt ok. Hun er desværre komme til at tisse på sofaen, en kæmpe sø  Jeg har forsøgt at gøre det rent, og tørre det op, så godt man nu kan. Men jeg kan lugte det føj!! Kan man tage det væk på en eller anden super måde?? Har tænkt på atamon?? Men tager det mon den grønne farve??

Lugten er ihvertfald uudholdelig!!!

HJÆÆÆÆLP!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Louise mortil4

Luna3 skriver:

Hej,

Vi bor pt sådan at jeg sover på en sove sofa, af stof. I nat kommer min datter ind vil putte ved  mig, naturligvis helt ok. Hun er desværre komme til at tisse på sofaen, en kæmpe sø  Jeg har forsøgt at gøre det rent, og tørre det op, så godt man nu kan. Men jeg kan lugte det føj!! Kan man tage det væk på en eller anden super måde?? Har tænkt på atamon?? Men tager det mon den grønne farve??

HJÆÆÆÆLP!!!

prøv med rodalon, det skulle gerne kunne tage lugten og lade farven være

Anmeld

16. januar 2010

louise8723

Prøv med rodalon? det plejer vi at gøre rent med når kattene havde tisset..

Anmeld

16. januar 2010

kiroo

Luna3 skriver:

Hej,

HJÆÆÆÆLP!!!

hvad med rodalon, men du skal nok lige læse bag på først..

Anmeld

16. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Prøv at gnide pletten med en blanding af lige dele eddike(IKKE eddikesyre) og varmt vand og lad det tørre.

Hvis pletten stadig lugter kan du strø noget kalciumkarbonat ud på pletten, lad det ligge i 24 timer og støvsug det så væk.

Anmeld

16. januar 2010

kiroo

havde ikke nået at se i også havde skrevet rodalon,

kitt der lige måtte kigge i køleskabet mens man skriver indlæg.. ( fandt hjemmelavet pizza mums)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.