Hvordan synes i det gik igår?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

314 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Mira0911

I XF?

Jeg synes det gik sådan da...

Søskendeparret Ida og Kan ikke huske navnet på den anden... Storesøsteren havde meget nem ved at blive sur synes jeg...

Grupperne - Var der ikke ret mange som gik videre...

Der var virkelig nogen som sang lavt - Og det var synd...

Hvad synes I om udsendelsen igår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

ekzunz

Jeg synes at storesøsteren var en harpe! Hun blev helt stiv da Soulchock bedst kunne lide lillesøsteren og hun lyste helt op da lillesøsteren ikke vil med uden hende. Øv for en søster som ikke vil ens bedste!

Men ellers var det ok - ikke de store tosser denne gang, men dog nogle gode grin - i sær det første boy-band

Anmeld

16. januar 2010

JustAnotherName

Hende den 18-årige færinge, som lige var flyttet hjemmefra synes jeg sang dejligt. Og så var det hende, som alle tre dommere var i tvivl om, så de bad hende kom ind og synge igen. Hun var lidt ENYA-agtig, og det var ret spøjst, men det fungerede!

Men hold op, hvor er der også meget prut imellem...!!!

Anmeld

16. januar 2010

FrkLarsen

Vi fik da en latter på da ham knægten som havde øvet i 2 år kom ind.

Nøøøøøj hvor vi grinte!!

Anmeld

16. januar 2010

Mutti2

Hahaha..... Ja der var da godt nok en del at grine af i går  

Han var simpelthen for sjov ham der havde øvet i to år.... HAHAHA Og så de to unge drenge der dansede.... HAHAHHAHAHAHA

og hende der var mor til 2, og havde sagt sit job op, for at der skulle ske noget nyt,.... hun var da ALLLLLLT for mærkelig

Amen altså hvor jeg dog elsker at se folk gøre sig selv til grin

Ang det søskende par.... ej hvor var hun da træls at høre på hende den ældste!! Synes da hun skulle lytte til hvad dommerne siger i stedet for!!

Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå dem til boot-camp!!

Anmeld

16. januar 2010

karina1980

FrkLarsen skriver:

Vi fik da en latter på da ham knægten som havde øvet i 2 år kom ind.

Nøøøøøj hvor vi grinte!!

var også fuldstændig færdig af grin, tænk at man slet ikke selv kan høre det er fuldstændigt helt galt,

men sjovt det lød det

Anmeld

16. januar 2010

FrkLarsen

Milla-Victoria's mor skriver:

Hahaha..... Ja der var da godt nok en del at grine af i går  

Han var simpelthen for sjov ham der havde øvet i to år.... HAHAHA Og så de to unge drenge der dansede.... HAHAHHAHAHAHA

og hende der var mor til 2, og havde sagt sit job op, for at der skulle ske noget nyt,.... hun var da ALLLLLLT for mærkelig

Amen altså hvor jeg dog elsker at se folk gøre sig selv til grin

Ang det søskende par.... ej hvor var hun da træls at høre på hende den ældste!! Synes da hun skulle lytte til hvad dommerne siger i stedet for!!

Jeg glæder mig til at se hvordan det kommer til at gå dem til boot-camp!!

vi fløj også helt tilbage i sofaen da hun begyndte at syne shende moren der havde sagt sit job op. 

Vi regnede med hun var en af dem med en 'stor' stemme når man vælger at sige sit job op!

Anmeld

16. januar 2010

Mutti2

FrkLarsen skriver:

vi fløj også helt tilbage i sofaen da hun begyndte at syne shende moren der havde sagt sit job op. 

Vi regnede med hun var en af dem med en 'stor' stemme når man vælger at sige sit job op!

Hahahaha.... ja det gjorde man nemlig  Men hun lød da godt nok også mærkelig når hun snakkede

Hahahahahaha..... Ville være flov over at være hendes datter  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.