Biokemisk graviditet/abort ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.022 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Dia

Jeg indrømmer det - selvom vi kun prøver på 2. måned, så er jeg allerede blevet lidt utålmodig! Og i går tog jeg altså en graviditetstest, selvom det var 6 dage siden, jeg havde ægløsning. Den var svagt positivt, men jeg fortrød med det samme, at jeg havde testet, da intet jo kan være sikkert så tidligt. Og i nat begyndte jeg så at bløde, og jeg gør det stadig - ca. ligeså meget som når jeg har menstruation. Da jeg havde tidlig ægløsning, er der stadig 10 dage til jeg forventer menstruation. Kan jeg have en biokemisk graviditet/abort?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

Dia skriver:

Jeg indrømmer det - selvom vi kun prøver på 2. måned, så er jeg allerede blevet lidt utålmodig! Og i går tog jeg altså en graviditetstest, selvom det var 6 dage siden, jeg havde ægløsning. Den var svagt positivt, men jeg fortrød med det samme, at jeg havde testet, da intet jo kan være sikkert så tidligt. Og i nat begyndte jeg så at bløde, og jeg gør det stadig - ca. ligeså meget som når jeg har menstruation. Da jeg havde tidlig ægløsning, er der stadig 10 dage til jeg forventer menstruation. Kan jeg have en biokemisk graviditet/abort?

Det kan sagtens være en Biokemisk Abort. Jeg har været ude for noget lignende, hvor jeg også testede positivt, og så negativt, hvorefter mens kom.

Er ked af den ik blev hængende. Håber den er der snart og bliver på sin plads.

Krammer herfra

Anmeld

16. januar 2010

Dia

Ja, det er rigtig ærgerligt. Men vil i hvert fald heller ikke teste så tidligt igen! Men på den anden side, så ved jeg da, at det kan lade sig gøre nu, så det skal nok komme....

Anmeld

16. januar 2010

Muffinmus

hmm, ja, det kan også være ægget der sætter sig fast...en biokemisk sker først ved mens tid eller efter mens tid.

Men ægget sætter sig jo fast ca 4-7 dage efter ÆL, det er lidt forskelligt.

Så det er ikke en bio du har oplevet som sådan hvis det er.

Anmeld

16. januar 2010

Alexis - i den virtuelle verden!

MariaE skriver:

hmm, ja, det kan også være ægget der sætter sig fast...en biokemisk sker først ved mens tid eller efter mens tid.

Men ægget sætter sig jo fast ca 4-7 dage efter ÆL, det er lidt forskelligt.

Så det er ikke en bio du har oplevet som sådan hvis det er.

Ville man kunne måle HCG når ægget sætter sig fast??

Anmeld

17. januar 2010

Dia

Puha, ved slet ikke særlig meget om det.... Men jeg bløder bare så meget, og det er også ret slimet. Tror næsten ikke man kan bløde så meget, når ægget sætter sig fast...

Anmeld

17. januar 2010

Muffinmus

Alexis skriver:

Ville man kunne måle HCG når ægget sætter sig fast??

svagt ja, måske ikke hos lægen med det samme:-)

Havde selv implantationsblødning den ene gang, men det var kun svagt lyserødt, har dog kendt nogle der næsten havde en mens blødning:-)

Men f.eks havde jeg ÆL 21 dage efter min abort, brugte tests for at finde den hurtigt. !0 dage efter ÆL testede jeg svagt positivt, ikke to tydelige streger, men de var der. Dvs hvad der svarer til 4 dage før jeg ville have fået mens hvis det var, fik i stedet min datter:-)

Sådan her så min test ud 4 dage før forventet mens:-)Så det var 10 dage efter ÆL, dvs måske 2-4 dage efter at ægget havde sat sig fast.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. januar 2010

Dia

Tak for dit svar Det kunne godt nok være dejligt, hvis det var det. Men tør ikke rigtig håbe på noget. Jeg må væbne mig med lidt mere tålmodighed

Er ked af at høre, at du har haft en abort, men dejligt for dig, at du fik din datter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.