Hurtig hjælp! aktiviteter i østjylland???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
7 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

MoarTNoah

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig?

Vi (min mor og jeg) står og vil gerne ud og lave noget med mine forældres pleje + aflastningsbørn idag, men vi kan ikke rigtig komme på nogen gode ideer.. Vi har snakket om noget indedørs legeplads da det er for koldt at være udenfor i flere timer, men ved ikke helt hvor vi skal finde det henne..

Måske nogen der ved hvor man finder det henne, eller har en anden super ide til hvad vi kan lave??

Børnene er 5,7 og 8 alle drenge, vilde i det, og ku godt bruge nogen timer på at brænde en masse energi af

Nogen ideer??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Corn

Der er legeland/hoppeland i Randers, det er virkelig et sted ungerne får brugt noget krudt. De har en hjemmeside. Hvis I voksne skal sidde og kigge på ungerne, så tag lidt ekstra tøj på, der er køligt fordi ungerne drøner rundt og ikke skal have hedeslag.

Ellers er regnskoven jo altid et dejligt tempereret sted...

Tit har storcentret også aktiviteter for ungerne i weekenden. Og et legerum i kælderen... Gratis

Majken

Anmeld

16. januar 2010

Halbschön

KatrineR skriver:

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig?

Vi (min mor og jeg) står og vil gerne ud og lave noget med mine forældres pleje + aflastningsbørn idag, men vi kan ikke rigtig komme på nogen gode ideer.. Vi har snakket om noget indedørs legeplads da det er for koldt at være udenfor i flere timer, men ved ikke helt hvor vi skal finde det henne..

Måske nogen der ved hvor man finder det henne, eller har en anden super ide til hvad vi kan lave??

Børnene er 5,7 og 8 alle drenge, vilde i det, og ku godt bruge nogen timer på at brænde en masse energi af

Nogen ideer??

Jeg synes du sku føde i stedet
Ej, jeg mener der ligger et stor indendørs legeland i Randers, hvis det stadig eksisterer

Nu ved jeg ikke lige hvor i Østjylland du bor

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

Macaab skriver:

Der er legeland/hoppeland i Randers, det er virkelig et sted ungerne får brugt noget krudt. De har en hjemmeside. Hvis I voksne skal sidde og kigge på ungerne, så tag lidt ekstra tøj på, der er køligt fordi ungerne drøner rundt og ikke skal have hedeslag.

Ellers er regnskoven jo altid et dejligt tempereret sted...

Tit har storcentret også aktiviteter for ungerne i weekenden. Og et legerum i kælderen... Gratis

Majken

Det ku være en super ide med legeland/hoppeland.. kigger lige på dit link osse ..

Vi har snakket om regnskoven, men da to af ungerne har ADHD vil de bare suse igennem uden at lægge mærke til hverken andre mennesker, eller dyrene omkring dem, og så er det lidt spild af penge jo.. ..

TAK

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

Renée88 skriver:

Jeg synes du sku føde i stedet
Ej, jeg mener der ligger et stor indendørs legeland i Randers, hvis det stadig eksisterer

Nu ved jeg ikke lige hvor i Østjylland du bor

Det er du skam ikke alene om at syntes .. men jeg har fundet ud af at han ikke kommer når jeg sidder og venter på det, så må hellere lave noget for at få tiden til at gå så jeg ikke keeeeeder mig ihjel.. heh..

Jeg tror du snakker om det samme legeland som Majken

Bor kun 20min fra Randers

Anmeld

16. januar 2010

Corn

bare husk ekstra tøj til de mindre aktive. En veninde var næsten forkommen da de kom derfra fordi hun bare havde siddet stille og kigget på ungerne... Men hvis du skal sætte fødsel igang, så må du rundt og hoppe/cykle/rutche/klatre

Anmeld

16. januar 2010

MoarTNoah

Macaab skriver:

bare husk ekstra tøj til de mindre aktive. En veninde var næsten forkommen da de kom derfra fordi hun bare havde siddet stille og kigget på ungerne... Men hvis du skal sætte fødsel igang, så må du rundt og hoppe/cykle/rutche/klatre

Well.. efter et raseri-anfald af anden verden og børne-veto blev det til kælketur i stedet.. børnene mente at det var meget sjovere  at kælke end at skulle på "legeplads" - for det var for pattebørn

Så nu er jeg godt smadret, og har et ansigt der er frosset fast.. hehe..

Men ud kom de, og de havde det rigtig sjovt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.