så har jeg mødt manden ude i byen... det var lidt underligt for jeg mødte ham et sted hvor der var mange mennesker, et sted hvor han kommer. jeg og en veninde kom derind og da jeg så ham virkede han lidt reserveret og sky. jeg havde svært ved at tolke ham. vi gik udenfor og han røg en cigaret, vi snakkede ganske overfladisk og det virkede så underligt når jeg tænker på de søde beskeder han har skrevet til mig.
så gik vi ind igen og han gik over til nogle andre for at snakke. jeg følte mig lidt lost og vidste ik hvor jeg skulle gøre af mig selv. jeg tænkte nej, nu måtte jeg konfrontere ham med mine tanker da vi trods alt har skrevet sammen en månede og i den sidste uges tid også på sms.
han sagde han var meeget glad for at se mig men var ked af at det var under disse omstændigheder (fest, druk osv). Pludselig greb han fat i mig og kyssede mig, jeg spurgte hvorfor han gjorde det og han svarede han havde lyst til det. jamen så kyssede vi lidt og gik ind igen. der gik ik længe før vi igen "blev adskildt" og nå men jeg fattede bare ingenting.
da jeg skulle hente noget drikkelse gik jeg op ad trapperne og han kom så bag mig og nev mig i røven (sødt) jeg grinte lidt og det var det.
så kom jeg til et punkt hvor jeg tænkte at jeg sgu hellere ville hjem end, at sidde der og glo. jeg fandt ham inden jeg tog afsted og han sagde "undskyld jeg har virker så fraværende, det er rigtig fedt, at møde dig" osv... han kyssede mig igen og jeg gik THAT WAS IT?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
fatter ingenting og er lidt forvirret og skuffet lige nu 
Anmeld