Hvad betyder det når en mand siger....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.884 visninger
10 svar
0 synes godt om
16. januar 2010

Anonym trådstarter

Lidt forhistorie først, det handler om en fyr jeg har chattet med som kun har ret ansigtsbillede af mig. 

jeg siger til ham: jeg håber ikke du bliver skræmt af kvindelige former.

han svarer: nej kvindelige former er ikke lige mig ( han joker)  du kan bare komme an kan du

jeg siger: nå men så er det jo ikke mig du skal møde hihi.

han siger: jeg er i den grad til kvindelige former. så let slipper du ikke

Nu er det så mit spørgsmål til jer  kommer: jeg er en stor pige men jeg er kommet i tvivl om han tror jeg bare er lidt buttet eller? (jeg har ikke fortalt ham hvor meget jeg vejer) og når han siger at han i den grad er til kvindelige former, mener han så sådan stooooore kvinder eller bare det at han synes former er lækkert?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Vial

Det er jo svært at vide, hvad han mener. Du kan jo skrive, hvad du mener med det. At du er overvægtig og ikke på den buttede måde. Hellere få det afklaret inden et møde, som måske vil udvikle sig akavet. Evt kan du vedhæfte et billede i fuld figur. :-) Held og lykke med det.

Anmeld

16. januar 2010

Michael healer

Anonym skriver:

Lidt forhistorie først, det handler om en fyr jeg har chattet med som kun har ret ansigtsbillede af mig. 

jeg siger til ham: jeg håber ikke du bliver skræmt af kvindelige former.

han svarer: nej kvindelige former er ikke lige mig ( han joker)  du kan bare komme an kan du

jeg siger: nå men så er det jo ikke mig du skal møde hihi.

han siger: jeg er i den grad til kvindelige former. så let slipper du ikke

Nu er det så mit spørgsmål til jer  kommer: jeg er en stor pige men jeg er kommet i tvivl om han tror jeg bare er lidt buttet eller? (jeg har ikke fortalt ham hvor meget jeg vejer) og når han siger at han i den grad er til kvindelige former, mener han så sådan stooooore kvinder eller bare det at han synes former er lækkert?

Hej

Hmm den er svær , for jeg syntes ordet kvindelig former kan tolkes, og om i tolker det på samme måde, er jo ikke sikkert

Men jeg syntes da også du skal vise ham et billed af dig i fuld figur, der jo ingen grund til at trække det ud, så jo før du finder ud af , hvad han mener om dig i fuld figur, jo før kan du finde ud af, om der er en chance for at bygge videre på det , hvis du forstår

Jeg krydser finger for dig  og håber på et posektiv svar fra ham

Held og lykke med det

Michael

Anmeld

16. januar 2010

gemt~i~hjertet

Undsklyder lii fra starten af,
- hvis jeg lyder lidt for hård, men jeg læste lige dit indlæg
og følte lidt jeg ville blande mig lidt...

men der er rigtig mange mænd der ude der anser store piger for tiltrægende for det først, men stå frem og vis du er selvsikker så skal det hele nok gå, og hvis det så vise sig at han ikke er til store piger hvad er han så værd at samle på??? -hvis han ikk har tid til at se det smukke i dig,og der er jo kun en måde at finde ud af det på... op me humøret!

du har intet at meste men ubeskriveligt meget at vinde

Anmeld

16. januar 2010

Honningblomst

Hvis jeg var dig ville jeg vise et billede af mig selv så han kunne se hvilke former der tales om....kvindelige former er jo ikke noget med størrelse men om hvordan kvinden er bygget...talje, rumpe, hofter og bryster....det er sådan jeg tror mænd ville tolke det, men det er jo ikke til at vide, så skynd dig at få sendt et billede..

Knus Eva

Anmeld

16. januar 2010

anna-jonas

Kvindelige former..........lidt til gården og gaden..........erotisk buttet...........rund og glad..............Tjaaaa..........der er mange måder at udtrykke det på, og lige så mange måder at fortolke det på.

Overvægt er mange ting, man kan veje 10 kg. for meget, og se helt forkert ud kropsmæssigt, eller veje 30 kg. for meget men være harmonisk bygget. Udseende er så meget mere end krop...........det er udstråling, kemi og selvsikkerhed.

Synes i modsætning til de andre i denne tråd IKKE at du skal sende et fuldkrops billede. Men mød ham............rul din charme ud, flirt og se hvad der sker.

Knus Mette ( der selv er overvægtig, men aldrig har haft prob. med det modsatte køn).

Anmeld

17. januar 2010

Anonym trådstarter

så har jeg mødt manden ude i byen... det var lidt underligt for jeg mødte ham et sted hvor der var mange mennesker, et sted hvor han kommer. jeg og en veninde kom derind og da jeg så ham virkede han lidt reserveret og sky. jeg havde svært ved at tolke ham. vi gik udenfor og han røg en cigaret, vi snakkede ganske overfladisk og det virkede så underligt når jeg tænker på de søde beskeder han har skrevet til mig.

så gik vi ind igen og han gik over til nogle andre for at snakke. jeg følte mig lidt lost og vidste ik hvor jeg skulle gøre af mig selv. jeg tænkte nej, nu måtte jeg konfrontere ham med mine tanker da vi trods alt har skrevet sammen en månede og i den sidste uges tid også på sms.

han sagde han var meeget glad for at se mig men var ked af at det var under disse omstændigheder (fest, druk osv). Pludselig greb han fat i mig og kyssede mig, jeg spurgte hvorfor han gjorde det og han svarede han havde lyst til det. jamen så kyssede vi lidt og gik ind igen. der gik ik længe før vi igen "blev adskildt" og nå men jeg fattede bare ingenting.

da jeg skulle hente noget drikkelse gik jeg op ad trapperne og han kom så bag mig og nev mig i røven (sødt) jeg grinte lidt og det var det.

så kom jeg til et punkt hvor jeg tænkte at jeg sgu hellere ville hjem end, at sidde der og glo. jeg fandt ham inden jeg tog afsted og han sagde "undskyld jeg har virker så fraværende, det er rigtig fedt, at møde dig" osv... han kyssede mig igen og jeg gik THAT WAS IT?????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

fatter ingenting og er lidt forvirret og skuffet lige nu

Anmeld

17. januar 2010

Vial

Dejligt han kyssede dig. :-) nu ved jeg ikke, hvor gamle I er. Den var i hvert fald ikke gået her. Så fraværende han var, ville jeg hurtig tolke som manglende interesse - han skulle i hvert fald ikke fortsætte med at kysse mig på den sporadiske måde! Måske er han en klaphat, måske er han lidt umoden eller generet. Du må se, hvad fremtiden bringer ;-)

Anmeld

17. januar 2010

LotteGabriella

gemt~i~hjertet skriver:

Undsklyder lii fra starten af,
- hvis jeg lyder lidt for hård, men jeg læste lige dit indlæg
og følte lidt jeg ville blande mig lidt...

men der er rigtig mange mænd der ude der anser store piger for tiltrægende for det først, men stå frem og vis du er selvsikker så skal det hele nok gå, og hvis det så vise sig at han ikke er til store piger hvad er han så værd at samle på??? -hvis han ikk har tid til at se det smukke i dig,og der er jo kun en måde at finde ud af det på... op me humøret!

du har intet at meste men ubeskriveligt meget at vinde

total enig

Anmeld

17. januar 2010

FrkT

Dejligt han kyssede dig. :-) nu ved jeg ikke, hvor gamle I er. Den var i hvert fald ikke gået her. Så fraværende han var, ville jeg hurtig tolke som manglende interesse - han skulle i hvert fald ikke fortsætte med at kysse mig på den sporadiske måde! Måske er han en klaphat, måske er han lidt umoden eller generet. Du må se, hvad fremtiden bringer ;-)

Enig

Kunne også godt tænke mig at høre hvor gammel både du og han er? Det kan have meget at sige i sådan en situation.

Har du hørt fra ham efter I mødtes?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.