ØV min farfar har måske fået kræft

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. maj 2008

Doktor Doolittle

Han har været indlagt en hel måned på Frederiksberg Hospital, de har ikke kunnet finde ud af, hvad han fejler. Nu tror de det er kræft, der kommer svar på de sidste prøver i dag eller i morgen :'( Da jeg besøgte ham i går kunne jeg slet ikke kende ham :( Han lå som en død i sengen, kunne kun lige bevæge læberne og faldt hele tiden i søvn mens vi talte sammen. Hans kinder er blevet helt indfaldne, huden er blevet gul og han er blevet SÅ tynd. Indenfor den sidste uge er hans tilstand forværret markant. ØVØV selvom han er gammel er det svært at forholde sig til, at han nok snart skal dø 8( Da han blev indlagt for en måned siden klarede han sig selv 100%, boede på 4. sal og gik selv ud og handlede samt i vaskekælderen, han svømmede også hver dag. Hvis det er nu, han skal dø, håber jeg det bliver uden for mange smerter :( Et ked (H) fra Tina der også godt kunne bruge et knus selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. maj 2008

Lise

Kære Tina,

Vil ikke sige så meget - vil blot udtrykke min dybeste medfølelse...

Jeg håber også at skulle det vise sig at være kræft, at din farfar så ikke kommer til at lide for meget under det..

Sender dig et stort knus (H)

Anmeld

5. maj 2008

Tullebobs

Hej Tina (H) fra mig... Jeg ved præcis, hvordan du har det:( Min mormor døde jo af kræft for halvanden måned siden - blot tre uger efter hun var blevet diagnosticeret med kræft i æggestokkene. Det er så hårdt at være vidne til deres sygdom, smerte og se hvordan livskraften forlader et menneske som står én så nær:'( Jeg bad dog - som du - til at hvis hun skulle dø nu, så måtte det blive en værdig og smertefri død, og det blev det trods alt... Jeg håber alt det bedste for dig, dine børn og farfar. Stor trøstekrammer fra Trine

Anmeld

5. maj 2008

Doktor Doolittle

Tusind tak for jeres knus, de varmede og jeg er allerede i lidt bedre humør :)

Nu får jeg også snart nok at tænke på som kan aflede min opmærksomhed, da jeg igen skal på vagt fra kl. 15 til i morgen tidlig.

(H) og hav en skøn dag
Tina

Anmeld

5. maj 2008

Doktor Doolittle

[citat][f][småt]Tullebobs skriver:[/småt][/f] Hej Tina (H) fra mig... Jeg ved præcis, hvordan du har det:( Min mormor døde jo af kræft for halvanden måned siden - blot tre uger efter hun var blevet diagnosticeret med kræft i æggestokkene. Det er så hårdt at være vidne til deres sygdom, smerte og se hvordan livskraften forlader et menneske som står én så nær:'( Jeg bad dog - som du - til at hvis hun skulle dø nu, så måtte det blive en værdig og smertefri død, og det blev det trods alt... Jeg håber alt det bedste for dig, dine børn og farfar. Stor trøstekrammer fra Trine[/citat] Uha den har jeg misset, jeg kan slet ikke mindes at jeg har læst det, det må godt nok have været svært for jer alle :'( Sender dig lige et ekstra (H) og så lige eet til (H) Tina

Anmeld

5. maj 2008

Tullebobs

Jep! Det var en meget hård omgang - jeg er delvist vokset op hos mormor (da min mor døde da jeg var 15 år), så jeg SAVNER hende meget hver eneste dag. Hun blev ydermere kun 73 år, som jo ikke er 'gammel' idag. Simon forstår jo ikke ret meget, men han ved, at olde bor i himlen, og hun sidder på en sky og kigger ned til os, og at hun ikke kan komme ned igen. Han siger, at hun bor med flyvemaskinerne;) Jeg er faktisk næsten mest ked af, at han ikke kommer til at kunne huske olde (eller mormor), så jeg må jo bare fortælle og fortælle og vise billeder, når han engang spørger. Flere kram til dig(H) P.S. Ja det er rart med noget at tage sig til - ellers render tanker nemt af med én.

Anmeld

5. maj 2008

Mathilde

Hej søde Tina

Først et kæmpe knus herfra(H)

Hvor er det en trist situation. Jeg håber i snart får svar, for det er også rigtig ubehageligt at gå i uvished.
Det må være rigtig hårdt at se din farfar have det så dårligt. Jeg håber på det bedste for jer.

(H)Mathilde

Anmeld

5. maj 2008

Pia.

Kæreste Tina, det er jeg bare så ked af at læse, øv :'(... Jeg håber ikke at den sidste tid bliver alt for hård for jer eller for ham... ved ikke rigtig hvad jeg skal skrive, tit er det så svært at forklare sig på skrift i sådanne tilfælde...:S sender dig en masse varme tanker... Stort knus og kram fra Pia..(H)

Anmeld

5. maj 2008

1977

Profilbillede for 1977
STORT (H) til dig fra mig. Det er ikke rart at få beskeden om kræft i familen. Min mor har tarmkræft, men hun har vundet første (og forhåbentlig eneste) runde :) Men nøj hvor må det være svært at se ham ligge der i sengen og blive mere og mere svag. :'( Jeg sender dig alle min positive tanker (H) (H) fra Jeanne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.