-Også lige til jer piger. (mad galt i halsen)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

657 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Klumpe-dumpe

Piger,

Ja nu har det jo været oppe at vænne de sidste par dage mht. at få mad galt i halsen... -Og jeg har jo selv prøvet at Malucca blev (næsten) kvalt, så jeg vil lige dele dette link med jer. Det var denne metode der reddede Malucca, sammen med kunstig ånderdræt.

Bare så man har en ide´om, hvad man skal gøre. Men jeg beder til, at I aldrig kommer ud for, at I skal benytte det.

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1283103.ece

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Bondepigen

Tak igen Trine.

Kan huske da jeg var lille, at jeg fik et grønt bolsje af min onkel, som jeg fik galt i halsen... Min mor tog mig med det samme op og vendte mig med hovedet nedad, så den kom heldigvis hurtigt ud igen...

Og min bror havde fået fat i en pølse med skind, som han så fik galt i halsen. Det var tæt på at gå galt... han blev blå om læberne mens min far ringede efter en ambulance, så efter min mor havde prøvet alt muligt, jog hun til sidste to fingre i halsen på ham og trak den op, og min far kunne sige til alarmcentralen, at de heldigvis ikke fik brug for ambulancen alligevel.... Pyha, så jeg er osse MEGET bange for mad galt i halsen...

Anmeld

16. januar 2010

mama09

malucca09 skriver:

Piger,

Ja nu har det jo været oppe at vænne de sidste par dage mht. at få mad galt i halsen... -Og jeg har jo selv prøvet at Malucca blev (næsten) kvalt, så jeg vil lige dele dette link med jer. Det var denne metode der reddede Malucca, sammen med kunstig ånderdræt.

Bare så man har en ide´om, hvad man skal gøre. Men jeg beder til, at I aldrig kommer ud for, at I skal benytte det.

http://ekstrabladet.tv/nyheder/indland/article1283103.ece

uhh skræmmende

Tak for råd.......

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.