Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ville også ønske at opskrifterne var mere opdelte så man ikke skulle læse dem alle igennem HVER gang man lige ville finde en opskrift man havde set... Skriver lige til Henrik
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Æv tror skisme ik kagen bliver så vellykket. bær mousse blev vist for tynd, bundene for tykke og skildpadde creme var der for lidt af. Men nu må jeg se i morgen om mmf vil lykkes.
Næste gang vil jeg nok bruge købebunde
Anasmor skriver: Ville også ønske at opskrifterne var mere opdelte så man ikke skulle læse dem alle igennem HVER gang man lige ville finde en opskrift man havde set... Skriver lige til Henrik
Vi lavede engang en afstemning, da jeg foreslog vi skulle dele kategorien op i emner f.eks. småkager, bradepangekager osv. men jeg blev fælt nedstemt og dermed blev der ingen opdeling i emner
Linda2009 skriver: Vi lavede engang en afstemning, da jeg foreslog vi skulle dele kategorien op i emner f.eks. småkager, bradepangekager osv. men jeg blev fælt nedstemt og dermed blev der ingen opdeling i emner
Den afstemning har jeg i hvert fald ikke deltaget i, for det synes jeg lyder som en rigtig god og mere overskuelig idé!
bondepigen skriver: Den afstemning har jeg i hvert fald ikke deltaget i, for det synes jeg lyder som en rigtig god og mere overskuelig idé!
Det var også det jeg tænkte, men det var der så åbenbart mange andre, der ikke gjorde
Se afstemningen her:
https://www.baby.dk/debat/22337pi1/baby-dk/afstemning-om-kageklubben.aspx
Linda2009 skriver: Det var også det jeg tænkte, men det var der så åbenbart mange andre, der ikke gjorde
Det var en skam, for det ville være lettere, hvis der f.eks. var en tråd der kun omhandlede MMF, osv.. Du ved hvad jeg mener...
bondepigen skriver: Det var en skam, for det ville være lettere, hvis der f.eks. var en tråd der kun omhandlede MMF, osv.. Du ved hvad jeg mener...
Nemmerlig... Prøv at lave en ny afstemning og foreslå nogle kategorier Det synes jeg er meget mere overskueligt i stedet for denne her smeltedigel.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128