Mærkelige madvaner?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

774 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Susanne79

Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg har fået nogle mærkelige madvaner. Til nogles skuffelse har jeg måtte svare nej.

Nu er jeg blevet nysgerrig og vil gerne vide om I har specielle "lyster" når det kommer til mad?

Susanne

32+4 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Liljesilas

Susanne79 skriver:

Jeg er flere gange blevet spurgt om jeg har fået nogle mærkelige madvaner. Til nogles skuffelse har jeg måtte svare nej.

Nu er jeg blevet nysgerrig og vil gerne vide om I har specielle "lyster" når det kommer til mad?

Susanne

32+4 

Ja det må man sige

Jeg har fået lyst til is kolde ting i min graviditet. Jeg spiser masser af is og skal have is i alt jeg drikker...

Men jeg synes mest det var de første 3 måneder jeg havde det sådan, der kunne jeg ikke spise fed mad, så fik jeg kvalme.

Hilsen Maya (uge 18) 

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Susanne79 skriver:

Susanne

32+4 

Jeg havde ikke de mærkelige spisevaner eller noget... Min JM sagde at det var skrøner...

Folk sagde til mig, "du skal lige regne med at du får nogen mærkelige spisevaner" Mmm.... Som om jeg gjorde...

Hvorfor skulle jeg dog ændre min spisevaner fordi jeg var gravid??

Anmeld

16. januar 2010

Liljesilas

MoarJ skriver:

Jeg havde ikke de mærkelige spisevaner eller noget... Min JM sagde at det var skrøner...

Folk sagde til mig, "du skal lige regne med at du får nogen mærkelige spisevaner" Mmm.... Som om jeg gjorde...

Hvorfor skulle jeg dog ændre min spisevaner fordi jeg var gravid??

Jeg tror ikke det er en skrøne! Jeg tror nogle får, og andre gør ikke. Det er jo logisk, at pga kvalme i starten, har man kun lyst til bestemte ting... Derefter har du det til tider ofte varmer i en graviditet, og er mere sulten mm. Derfor er det jo også meget logisk, at man får nogle sjove madvaner... Jeg spiser is hele tiden, det tror jeg skyldes at jeg ofte føler, at jeg har det meget varmt!

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

mayapigen skriver:

Jeg tror ikke det er en skrøne! Jeg tror nogle får, og andre gør ikke. Det er jo logisk, at pga kvalme i starten, har man kun lyst til bestemte ting... Derefter har du det til tider ofte varmer i en graviditet, og er mere sulten mm. Derfor er det jo også meget logisk, at man får nogle sjove madvaner... Jeg spiser is hele tiden, det tror jeg skyldes at jeg ofte føler, at jeg har det meget varmt!

JM'er har ikke samme meninger og historier...

Jeg var ikke mere eller mindre sulten, under min graviditet... Der ikke noget som ændrede sig, da jeg blev gravid...

Anmeld

16. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

I min første graviditet kunne jeg ikke leve uden saltlakrids

Denne gang er det appelsiner.... Jeg kan pludselig ikke lide lugten af laksetærte og fisk generelt. Det elsker jeg normalt, og spiser det gerne 2-3 gange ugentligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.