Ny herinde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.031 visninger
15 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Dia

Hej Piger

Jeg er ny herinde. Min mand og jeg prøver nu på 2. måned. Det er dejligt, at der findes et sted, hvor man kan dele sine tanker med ligestillede, da man jo normalt går lidt stille med dørene, når man forsøger at blive gravid.

Glæder mig til at deltage i debatterne, vi må jo støtte hinanden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Filuka

Velkommen til... vi er mange der prøver, og det er rart at få luft når det hele bare er træls eller at have nogen at vise de 2 fine streger når de endelig kommer

*Prøver på 7. måned*

Anmeld

15. januar 2010

Dia

Lige præcis

fingrer for os alle. Vi må være tålmodige

Anmeld

15. januar 2010

Pige2009

Velkommen til denne fantastiske side, hvor der altid er søde mennesker til at debattere og sludre med o til at give råd

K.h. Linda med Laura på 12 uger

Anmeld

15. januar 2010

mathildemb

Hej

Jeg er også ny herinde. Jeg er i uge 5+5 og det var på ingen måde planlagt. En million tanker og overvejelser senere har vi valgt, at vi gerne vil vil have barnet. Det er meget overvældende det hele, men jeg glæder mig, og og er taknemmelig over at jeg kan blive gravid. Håber bare at alt går godt og er spændt og nervøs.....og en hel masse tilstande på én gang....håber det er normalt.

Knus Mathilde

Anmeld

15. januar 2010

FrkC

Hejsa

Velkommen til

Det er en fantastisk side..

Camilla, som prøver på 13 måned..

Anmeld

15. januar 2010

Winnie

Dia skriver:

Hej Piger

Jeg er ny herinde. Min mand og jeg prøver nu på 2. måned. Det er dejligt, at der findes et sted, hvor man kan dele sine tanker med ligestillede, da man jo normalt går lidt stille med dørene, når man forsøger at blive gravid.

Jeg prøver ikke at blive gravid, men vil da gerne ønske dig velkommen her inde alligevel  Håber at du bliver glad for at være her, det er jeg ihvertfald

Anmeld

15. januar 2010

Kløver

Dia skriver:

Hej Piger

Velkommen til

det at gå stille med dørene kunne jg lidt ha ønsket jeg havde brugt, nærmeste venner og familie ved det, og desværre kan det give negative bagslag, tænkte ellers det var en god ide i tilfælde af tidlig abort eller mangel på graviditet osv.

vi har prøvet ½ år, og håber snart den er der

for jer også

håber du bliver glad for siden her og velkommen til

Anmeld

16. januar 2010

Dia

Hvor er det dejligt at blive taget så venligt imod som ny  

Jeg  for os alle sammen

Anmeld

16. januar 2010

otlitrom

Du skal også have et velkommen herfra! Du må nok forberede dig på at blive lettere afhængig af baby.dk ... Bare lige, så du er klar over det Håber i hvert fald du bliver glad for siden!

Kitty, der har 24 måneders baby-projekt bag sig, uden resultat. Men med fantastisk støtte fra de andre herinde. Uundværligt!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.