MD scanning overstået og vi venter en.........

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
14 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

LISBETH:-)

Så blev MD scanningen overstået og baby var i super super topform.

Til min store overraskelse skal vi så have en pige mere. Jeg var ellers 100 % sikker på, at der gemte sig en dreng i maven. Men scanningsdamen var altså 100 %  sikker på det var en pige.

Nu skal far så bare have bestemt sig for hvad hun skal hedde

Han kan aldrig beslutte sig så vi har valgt at gøre som vi også gjorde med vores første barn. Jeg laver en liste med 5 navne og han vælge så hvilket et det skal være. Han har lovet mig at jeg har svaret på søndag. Uha er så spændt

Lisbeth med en meget livlig prinsesse i maven.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

oo

uuuhuuuu! viiiildt spændende med det navn dér og tillykke, tillykke, tillykke - det er jo HELT FANTASTISK!!

Anmeld

15. januar 2010

oo

forresten...jeg begynder at ane et mønster: alle jer der blev gravide i september, I venter piger (i hvert fald er der også kommet en lille Runa ud af det hele)

Anmeld

15. januar 2010

Tjuhl skriver:

forresten...jeg begynder at ane et mønster: alle jer der blev gravide i september, I venter piger (i hvert fald er der også kommet en lille Runa ud af det hele)

Ja det er egentligt rigtig nok

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske graviditets kalender (selvom jeg egentlig ikke tror på det) men må jo så kontantere at for mig passer det 100 %, og alle jeg kender siger også at det passer på dem. Så måske der er noget om det

Anmeld

15. januar 2010

MM1987

Tillykke med prinsessen...

Det er spændende hvad hun skal hedde...venter i spænding...

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

Stort tillykke

Anmeld

16. januar 2010

Cookie skriver:

Stort tillykke

Mange tak

Anmeld

16. januar 2010

dorthemus

Ihh der var du jo  TILLYKKE med den lille pige  Det havde jeg på fornemmelsen, men det kan jeg jo sagtens komme og sige nu

Knus dorthe

Anmeld

16. januar 2010

dorthemus

lisbeth2910 skriver:

Ja det er egentligt rigtig nok

Jeg har lige været inde og tjekke den kinesiske graviditets kalender (selvom jeg egentlig ikke tror på det) men må jo så kontantere at for mig passer det 100 %, og alle jeg kender siger også at det passer på dem. Så måske der er noget om det

Altså de der kinesiske kalendere...der er flere forskellige og de siger noget forskelligt

Anmeld

17. januar 2010

dorthemus skriver:

Ihh der var du jo  TILLYKKE med den lille pige  Det havde jeg på fornemmelsen, men det kan jeg jo sagtens komme og sige nu

Knus dorthe

Tak Dorthe, jeg havde det ihvertfald ikke selv på fornemmelsen, var 110 % sikker på det var en dreng. Men vi tager gerne en pige mere  Jeg skriver dig lige en pm senere på dagen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.