Carla har været alene i dagplejen i dag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

507 visninger
11 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Barbamama

Og det var ret så hårdt for moar'en. Hun sad bare oppe ved dagplejemoderen og grinede som om vi legede en sjov leg da jeg sagde Hej Hej og så gik jeg. Uhh det gjorde ondt inde i mig og mine øjne var også temmelig blanke... Og hun skulle kun være der i en time. Hvordan skal det ikke lige gå når jeg ved jeg skal undvære hende HELE dagen???? Uha.... Det glæder jeg mig altså ikke til....

Men men men..... Carla havde hygget sig og havde ikke grædt en eneste gang så det var dejligt. Det var godt at høre....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

oo

nååårh, ja, jeg kan godt forestille mig det er svært at aflevere sit barn i dagplejen - jeg mener, jeg syntes jo det er ganske forfærdeligt når jeg skal sige farvel til Carla og hun er trods alt "kun" min niece, men der sidder jeg med blanke øjne en halv time efter og har bare lyst til at løbe tilbage

så ja...hvad andet kan jeg gøre, end ryste mine ponponer for to seje tøser der har taget et stort skridt idag

(okay JA, jeg bruger enhver undskyldning for at hive ponponerne frem!!)

Anmeld

15. januar 2010

Bondepigen

michella80 skriver:

Og det var ret så hårdt for moar'en. Hun sad bare oppe ved dagplejemoderen og grinede som om vi legede en sjov leg da jeg sagde Hej Hej og så gik jeg. Uhh det gjorde ondt inde i mig og mine øjne var også temmelig blanke... Og hun skulle kun være der i en time. Hvordan skal det ikke lige gå når jeg ved jeg skal undvære hende HELE dagen???? Uha.... Det glæder jeg mig altså ikke til....

Men men men..... Carla havde hygget sig og havde ikke grædt en eneste gang så det var dejligt. Det var godt at høre....

Hvor er lille Carla dog bare sej!!! Og Carlas mor osse!!!

Det er hårdt i starten, men det bliver altså nemmere med tiden, når man finder ud af at de faktisk bare hygger og leger godt...heldigvis!!!

Anmeld

15. januar 2010

Ni-ko-li-ne

hvor er i seje! seje super Carla! :0)

du er nødt til at tænke på, hvor super det er for Carla at komme ud og lære nye ting og møde andre børn:0) det hjalp mig rigtig meget

Anmeld

16. januar 2010

anna-jonas

Åhhh............Søde Michella. Det er så hårdt, når man skal sende sin lille elskling ud i verden, på egen hånd. Men bare vent, det bli'r hurtigt hverdag...........og i kommer begge til at nyde det..........og især nyde jeres weekender, som bliver ret kostbare.

Knus Mette ( Som har tudet som pisket, hvergang jeg har afleveret mine børn til pasning).

Anmeld

16. januar 2010

TbCp

Uha jeg husker det udemærket Det er virkelig ikke sjovt. Man aflevere jo sit lille barn til en fuldstændig fremmed.

Den første tid sad jeg bare og gloede og ventede på at jeg kunne hente hende igen.

Anmeld

16. januar 2010

Barbamama

Tjuhl skriver:

nååårh, ja, jeg kan godt forestille mig det er svært at aflevere sit barn i dagplejen - jeg mener, jeg syntes jo det er ganske forfærdeligt når jeg skal sige farvel til Carla og hun er trods alt "kun" min niece, men der sidder jeg med blanke øjne en halv time efter og har bare lyst til at løbe tilbage

så ja...hvad andet kan jeg gøre, end ryste mine ponponer for to seje tøser der har taget et stort skridt idag

(okay JA, jeg bruger enhver undskyldning for at hive ponponerne frem!!)

Ja det er ikke nemt. Puha ja man må ikke gå fra Carla'er he he

Fedt du bruger pomponerne hi hi. De kan også bruges til enhver lejlighed. Ha ha ha ha

Anmeld

16. januar 2010

Barbamama

bondepigen skriver:

Hvor er lille Carla dog bare sej!!! Og Carlas mor osse!!!

Det er hårdt i starten, men det bliver altså nemmere med tiden, når man finder ud af at de faktisk bare hygger og leger godt...heldigvis!!!

Hvor er du sød. Ha ha Ja jeg ser også  frem til at det bare bliver en helt naturlig ting at aflevere hende, men der går sgu nok noget tid......

Anmeld

16. januar 2010

Barbamama

ka-ri-na skriver:

hvor er i seje! seje super Carla! :0)

du er nødt til at tænke på, hvor super det er for Carla at komme ud og lære nye ting og møde andre børn:0) det hjalp mig rigtig meget

Ja sådan prøver jeg også at se på det og der starter en pige mere samme dag som Carla som er 9mr (Carla er 7mdr) så de skal sikkert nok få meget glæde af hinanden

Anmeld

16. januar 2010

Barbamama

Anna-jonas skriver:

Åhhh............Søde Michella. Det er så hårdt, når man skal sende sin lille elskling ud i verden, på egen hånd. Men bare vent, det bli'r hurtigt hverdag...........og i kommer begge til at nyde det..........og især nyde jeres weekender, som bliver ret kostbare.

Knus Mette ( Som har tudet som pisket, hvergang jeg har afleveret mine børn til pasning).

Ja jeg tænker også at vi bare kommer til at værdsætte weekenderne helt vildt. Jeg har også allerede tænkt at jeg ikke vil noget BÅDE lørdag og søndag hvis det overhovedet kan undgås.

Og ja jeg pev altså også lidt da jeg gik men det var bare godt min veninde var der for så kunne hun få mig til at tænke på noget andet, men en HEL time var DÆLME lang tid!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.