I morgen skal vi over til Helene og besøge dem og se Cassandra igen og glæder mig så meget til at se dem alle igen, bliver en lang tur men det bliver det værd. Vi skal også have byttet julegaver til ungerne, valgte vi at vente med til vi skulle ses.
Men Emil bliver hjemme ved sin onkel, han kommer og henter ham og køre os til tog og så bliver Emil så til søndag ved dem.
Grunden er at Emil er blevet meget stresset og ikke rigtig kan finde ud af det efter vi har fået en anden rytme. Han vil ikke i vuggestue om morgen og nægter at få tøj på og er meget ulykkelig når jeg går fra ham og det kan jeg bare ikke ha'
men bliver jo nødtil det. Når vi kommer hjem er han helt færdig og han vil sidde ved mig, har svært ved at falde til ro når han kommer i seng om aften. Så en tur derover tror jeg vil blive rigtig træls for ham så han bliver hvor han kan holde sin rytme og evt kan hænge på arm hvis det er det han vil, er jo ikke så nemt på en tur.
Jeg har det rigtig skidt med at han har det sådan, Emil har altid været et rytme menneske og den rytme er brudt nu og han bliver nogle dage afleveret til pædagoger han kun har set på gangen derover, og i dag var sådan en rigtig gammeldags pædagog der mente det skulle være lige på og hårdtg så endte med jeg stræng bad hende om at tage ham på armen til jeg var gået! Basta, jeg kender min dreng!
Her den anden aften lå jeg og tænkte at måske skulle jeg stoppe på skole og vi kunne finde af et eller andet. Men det går jo heller ikke. Håber han vænner sig til det, for det der er synd for ham.
Anmeld