Hvordan er det nu med de 400 ml....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Mussen2

Min datter er 7 mdr. Hun får fast føde 3 gange om dagen, men ellers ammer jeg (det er dog ikke ret meget mere) og så får hun en flaske til at sove på.

I går nægtede hun flasken til at sove på og hun meldte sig heller ikke i de tidlige morgentimer som hun plejer, så nu begynder jeg at tænke på om hun får væske nok.

er der ikke noget med 400 ml pr døgn, (hvis de får ren MME)

Hvor meget mælk får jeres på 7 mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Mca<3

Muttien skriver:

Min datter er 7 mdr. Hun får fast føde 3 gange om dagen, men ellers ammer jeg (det er dog ikke ret meget mere) og så får hun en flaske til at sove på.

I går nægtede hun flasken til at sove på og hun meldte sig heller ikke i de tidlige morgentimer som hun plejer, så nu begynder jeg at tænke på om hun får væske nok.

De 400 ml har kun noget af gøre med om hun skal have jern ved siden af ...   Får hun under 400 ml mme eller vælling skal hun have jern tilskud .   Om hun får væske nok ???  Det kan du se på bleerne ,, er der fint med våde bleer i løbet af dagen så får hun nok

Anmeld

15. januar 2010

Mca<3

Muttien skriver:

Forresten , min søn er 9 mdr ,, Han bliver ammet morgen og aften ,,  Han får vel 360 ml mme om dagen og ellers vand ,, Udover det så laver jeg hans havregrød på 120 ml mme også ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.