Computergeni søges!!!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
2 svar
0 synes godt om
15. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09

Sidder i går aftes med min bærbar, og ligepludselig slukker den. Den er meget varm, men det plejer den også at være. Tænder den så igen, så går der max 5 min, så slukker den igen. Er der nogen der har en ide om hvad den fejler og hvad det vil koste for nye dele til den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2010

Valle81

Marianne.risom skriver:

Sidder i går aftes med min bærbar, og ligepludselig slukker den. Den er meget varm, men det plejer den også at være. Tænder den så igen, så går der max 5 min, så slukker den igen. Er der nogen der har en ide om hvad den fejler og hvad det vil koste for nye dele til den?

Hejsa:0)

Min kæreste havde samme problem, og var lige ved at gå ind med den til rep, men så tænkte han, ej jeg skiller den lige ad.

Han tog blæseren ud og rensede det, og så fandt han ud af at nede ved blæseren sidder der sådan nogle kobbersnore og et slags "filter".

Han fandt så ud af at filteren var helt stoppet, der sad nok godt 1 cm støv. Det fjerne han, og vupti, nu slukker den ikke, og holder strøm som aldrig før:0)

Christina

Anmeld

15. januar 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
Valle81 skriver:

Hejsa:0)

Min kæreste havde samme problem, og var lige ved at gå ind med den til rep, men så tænkte han, ej jeg skiller den lige ad.

Han tog blæseren ud og rensede det, og så fandt han ud af at nede ved blæseren sidder der sådan nogle kobbersnore og et slags "filter".

Han fandt så ud af at filteren var helt stoppet, der sad nok godt 1 cm støv. Det fjerne han, og vupti, nu slukker den ikke, og holder strøm som aldrig før:0)

Christina

Tak. Det må da lige prøves før jeg sender den afsted og bliver 1000 kr fattigere.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.